BrewDog Punk IPA

1

Prima bere din portofoliul BrewDog pe care o incerc. Am in colectie trei dintre berile lor, insa Punk IPA este prima pe care imi si permit sa o deschid, avand in vedere ca, acum,  se gaseste si in Ploiesti (Auchan, cam 11 RON). Berea asta vine dupa o alta bere scotiana care mi-a lasat o impresie excelenta, Fraoch, asa ca imi va fi greu sa nu fac comparatii. Punk IPA are o aroma net superioara celeilalte. O aroma invaziva, care loveste din prima. Nu mi-as fi dat seama a ce miroase insa Eliza mi-a dezvalui imediat secretul. Berea asta miroase a lychee, de parca ar fi suc de asa ceva, nu alta. Acum, depinde de cum apreciezi fructul respectiv, stiu persoane care nu il pot suporta. Mie imi plac, in orice combinatie, asa ca aroma primeste puncte bonus … Fantastica.

2

Turbam de nerabdare, sa o beau, asa ca n-am mai focalizat ca lumea la poza de mai sus, in care incercam sa surprind culoarea. Limpede ca izvoarele din A’ Ghàidhealtachd, si cu o incantatoare culoare aramine, Punk IPA este fin acidulata si are un gust cu puternice tente florale, date de cine stie ce balarie de pe plaiurile scotiene. Sincer, din punct de vedere al gustului, „Fraoch” mi s-a parut superioara. Ambele beri nu sunt atat de amare pe cat te-ai astepta, la acest punct fiind surclasate de Joker IPA, de la Williams Brothers.

3

Nu este o bere foarte tare (5.6% ABV). Nu cred ca este o bere pe placul romanului, avand un gust atipic. Sincer, nu sunt foarte sigur ca mi-a placut la nebunie combinatia puternic … vegetala, dar in nici un caz tangenta granelor, pe care o livreaza Punk IPA. Este, insa o bere deosebita. Senzational cotata, atat de Rate Beer cat si de Beer Advocate, o recomand ca experienta. Ce urmeaza dupa aceea … depinde de fiecare.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

