The Attack

att

„The Attack” este o co-productie internationala care plonjeaza in inima conflictului palestinano-israelian, incercand sa ofere un „inside view” al acestuia. Nu imi dau seama in ce masura a reusit sa descrie resorturile ce alimenteaza acest perpetuum mobile al urii, dar banuiesc ca unul dintre acestea este clar evidentiat de acest film : o societate profund scindata, condusa de principiul „cu mine sau impotriva mea”, fiecare parte luptand pentru o cauza justificabila doar in ochii propriilor partizani. Daca filmul s-a dorit o apologie adusa decentei, atunci mi se pare de un realism extrem, decenta sfarsind zdrobita intre doua nicovale.

Destul de superficial la inceput, cel putin in opinia mea, jocul actorilor capata greutate odata cu patrunderea protagonistului in lumea araba, ultima impresie fiind accea ca ai asistat la un film bun, cu un subiect pe cat de actual, pe atat de dureros. Scenariul nu este spectaculos, adrenalina fiind un ingredient pe care producatorii nu l-au avut in vedere. O coloana sonora buna de tot si o maniera de a filma deloc pretentioasa, pentru un film extrem de interesant.

„The Attack” nu este o capodopera zdrobitoare, precum „Incendies”, dar isi merita, in mare parte, cotatia de peste 7, a IMDB.

2 Răspunsuri

  1. O sa-l incerc si eu. Uite ce am gasit zilele astea. Stiai de el?

    • am vazut posterul prin diferite locuri, dar niciodata n-am stiut ce e cu el …

Lasă un răspuns

