Palm (Speciale). Test

1

La indemnul unui vechi amic virtual, am decis sa incerc o bere care se gaseste de ceva timp in Ploiesti (intai in Selgros, apoi in Mega Image), „Palm”, probabil cea mai cunoscuta bere a belgienilor de la Palm Brewery. Istoria acestora incepe in Steenhuffel, in zona central-nordica a Belgiei, prin 1747. „Palm” este produsa incepand cu 1929. Este o bere tip „Belgian Ale”, moderat alcoolizata (5.4%ABV) cu o aroma nu foarte puternica, ce aduce aminte de painea calda. Limpede, de culoarea ambrei, parca ceva mai acidulata decat o bere ale venita de peste Canalul Manecii, si cu un gust echilibrat, mai degraba dulceag.

2 Palm Brewery , sursa Wikimedia (author : Gino Temmerman)

Sincer, nu am reusit sa scap de senzatia ca beau o bere „industriala”. Cu siguranta, una dintre cele mai bune (de acest tip) de pe piata, daca nu cumva cea mai buna, dar parca asteptam ceva mai mult de la o bere belgiana. Ceva condimente sau niste tente surprinzatoare.

2 Răspunsuri

  1. Pai e industriala🙂 Cel putin in olanda se gasea in aceeasi zona cu alea main stream.

    Tocmai d’aia imi placea, pret rezonabil pt un gust ceva mai deosebit. Din pacate nu o gasesc la mine in zona😦. Recent am descoperit Duckstein (cea germana) cu un gust ceva mai altfel decit restul berilor germane. Am vazut ca de vreo 2-3 luni au inceput sa apara si aici (la rewe) frigidere cu beri din lume asa ca incep sa imi mai gidil si eu papilele gustative.

    Sa sti ca am beut o bere si pentru tine acu 2 saptamini cind am fost intr-o „vizita de lucru” la fabrica la augstiner (au o berarie chiar in fabrica, mai ieftina si cu mincare mai buna decit celelalt locatii pe care le au in munchen).

    • arata interesant Duckstein. nu stiam de ea.
      cat despre Augustiner, multam de gandul bun🙂 nu prea se mai gaseste prin Ploiesti, daca nu ma insel. au invadat , insa, berile britanice, si sunt incantat de ele. pe nisa asta merg de acum incolo🙂

Lasă un răspuns

