Captura zilei : Made in Romania (17.04.2014)

1

„Steiner” este o bere blonda produsa de Martens Galati, cunoscuti pentru „Driver”, o bere fara alcool,  si „MaDonna”, o bere alba care, as spune, reprezinta una dintre cele mai interesante marci autohtone, in ceea ce priveste design-ul etichetei. „Zimbru” este produsa la Onesti de Albrau Prod, o companie prezenta pe rafturile marilor retaileri sub marcile proprii ale acestora. In cazul „Zimbru”, mi-a placut la nebunie sticla. O adevarata masina a timpului. Ultima data cand am vazut urmele alea albicioasa, a fost in preajma revolutiei, undeva, in lazile stivuite langa peretele unei carciumi.

7 răspunsuri

  1. Azi am avut si eu o surpriza placuta (am poza la mine pe blog).

    • sunt invidios pentru una de acolo ! 🙂 Ghici care 🙂

      • pentru doua, ca si aia australiana e greu de gasit pe aici ,…

  2. VB-ul are o istorie aparte pt mine.
    atunci cind am luat berile la testat in australia nu m-am impacat cu ea, a picat the 6pack test. Am gasit VB in olanda acu vreo 4 ani si am beut una (asa de amintire) si asa de bine mi-a cazut incit am mai beut vreo 20 dupa aia.

    • presupun ca nu una dupa alta 😆

      • pai nici una dupa cele 6.

      • tot e o performanta buna 🙂
        dupa standardele mele …

Lasă un răspuns

