Midnight Sun . Test

1

O bere scotiana produsa de catre redutabilii Williams Brothers. Un porter de 5.6% ABV, aproape neacidulat. Bere intensa, cu o aroma care nu iese in vcidenta cu nimic altceva decat tentele de caramel. Gust parca mai putin amar decat stout-ul de la Guiness. Nu am reusit sa imi dau seama pe unde se situeaza ghimbirul cu care se lauda scotienii, mai ales ca berea nu mi s-a parut picanta, asa cum a fost cazul altor beri (Crabbies Ginger este primul exemplu care imi vine in minte). Recunosc, insa, ca Midnight Sun mi s-a parut o bere … racoritoare. Nici stout-ul, nici porter-ul nu sunt tipuul de bere care sa ma dea pe spate, desi mi-a placut IRS-ul Black Sheep. Mi s-a parut, insa o bere de calitate. Beer Advocate si Rate Beer sunt de acord cu asta.

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

