Fuller’s ESB. Test

2

„ESB” (Extra Special Bitter) este una dintre cele mai premiate beri ale celor de la Fuller, Smith & Turner P.L.C., un producator din Chiswick. Fuller’s, pentru cei mai putin pretentiosi. ESB este un bitter, o denumire englezeasca pentru pale ale. Cu o incantatoare culoare (dark amber), ESB este o bere cu aspect limpede, extrem de fin acidulata care face o spuma cremoasa ce se „duce” destul de repede. 5,9% ABV. Aroma dulceaga cu tente de caramel. Nu am reusit sa identific aromele florale sau cele de miere, dar, pentru o secunda, am avut senzatia intepatoare a mirosului de … fosfor. Gust amarui, placut, specific berilor englezesti. O bere buna de tot, insa ma asteptam la mai mult, avand in vedere cronicile excelente de pe site-urile de profil si CV-ul garnisit cu elogii. As putea da instantaneu macar trei beri britanice mai bune, disponibile prin Ploiesti. In ordine aleatorie, Joker IPA, Punk IPA, 13 Guns.  Si cred ca ar mai fi …

1

2 răspunsuri

  1. :)))

    Intrebarea care mai ramane va fi:

    Cedeaza ,,carameIeIe” meciul cu City sau trimite trofeuI pe AnfieId…

    • imi erai in spam. ste-am vazut cand l-am golit.
      Din pacate (pentru mine) sau din fericire (pentru tine) am avut senzatia ca nu s-au omorat cu firea. au jucat pentru onoarea lor dar nu si-au rupt oasele. mi s-a parut ciudat ca tribuna tacea la 2-3. imi amintesc ce a fost pe la un 4-4 cu United, daca nu ma insel …
      oricum, Liverpool si Chelsea au pierdut pe mana lor PL. Si UCL, in cazul Chelsea …

Lasă un răspuns

