The Truth About Emanuel

Productia indie „The Truth About Emanuel” brodeaza pe marginea nebuniei. Sau a caracterului obsesiv, insa, profan fiind in domeniu, am sa imi permit sa le confund. Nu am reusit sa deslusesc esoterismul din spatele scenariului, insa am apreciat prestatia englezoaicei Kaya Scodelario, pe acre o remarcasem (vizual) in „Now is Good”, si, evident, prestatia redutabilului Alfred Molina.  Cei doi au, dealtfel, cea mai buna scena a filmului, un dialog intens in memoria unuia dintre personajele lipsa dar extrem de importante pentru mecanismul actiunii. La capitolul distributie nu ar trebui omisa  nici Jessica Biel. O actrita care tine mortis sa se desprinda de statutul de sex simbol (only). Demers reusit, in opinia mea …

Filmul semnat de Francesca Gregorini este lent si destul de confuz, insa cred ca aceasta din urma este o stare pe care regizoarea a urmarit-o. In afara de doua momente clar identificabile, in care tensiunea este livrata intr-o doza indeajuns de condensata pentru a te smulge din bratele somnului, nu ar fi prea multe motive de entuziasm. Este, insa, tipul de film care smulge aplauzele celor cativa spectatori prezenti in sala, la finalul proiectiei in cadrul vreunui festival pentru cinefilii hardcore. Ma rog, este un mod de a il descrie, filmul avandu-si premiera la Sundance.

Nefiind indeajuns de sofisticat pentru a digera complet simbolismul pus in scena de „The Truth About Emanuel”, o sa spun doar ca nu mi-a placut.

Anunțuri

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: