FARGO

frg

Este foarte greu de comentat pe marginea noii productii a fratilor Coen, un serial tributar universului din care s-a nascut unul dintre filmele de legenda ale anilor ’90. In acelasi timp, este foarte usor de etichetat acest film. Si am sa aleg calea usoara … „Fargo” este cea mai buna mostra de comedie neagra in serie de la Breaking Bad incoace. Fara discutie. „Fargo” este, lasand la o parte „Game of Thrones”, pe care l-am considerat de la inceput in afara concursului (la fel ca pe Maradona), cel mai bun show TV care ruleaza in acest moment. Avand amenintata pozitia doar de senzationalul „Penny Dreadful”, un alt serial care incepe sa coaguleze o masa din ce in ce mai mare de fani.

In rest, alte comentarii ar fi de prisos, din moment ce asociez filmul cu mai-mult-ca-perfectul in materie de seriale TV, „Breaking Bad”. Un „must see”. Asta daca nu exista cumva si eticheta „te implor sa il vezi!” …

FABULOS ! Mi-as dori ca viitorul „Better Call Saul” sa fie atat de bun …

4 răspunsuri

  1. Bun, bun! Printre picaturi am vazut primul episod si imi place! Thumbs up! 🙂

    • mergi inainte …merita !

  2. Am gasit un nou „serial”. 🙂

    • 🙂 misto de tot …

Lasă un răspuns

