The Grand Hotel Budapest

ghb

… probabil nu sunt indeajuns de sofisticat, pentru ca imi este extrem de greu sa comentez pe marginea unui astfel de film. Sau am dificultati in a imi ajusta simturile stilului semnat Wes Anderson. Din doua, una …

Cert este ca mi-a fost mult mai usor sa diger acest film, comparativ cu mult laudatul „Moonrise Kingdom”, care a rams un mister pentru mine. Anderson a adunat mare parte din gasca cu care a cucerit lumea filmului in 2012 si o face din nou cu aceasta emotionanta poveste transpusa pe acran intr-un stil care aminteste de trascul cu ochiul prin ferestrele casutei pentru papusi.

Distributie stelara, acting bun de tot, umor fin si o poveste fluida care graviteaza in jurul unei crime si a unei mosteniri faraonice. Film bun de tot, dar, dupa cum am spus, habar nu am daca isi merita, intr-adevar, cotatia de Top 250 a IMDB.

 

8 răspunsuri

  1. Hai ca incep sa la nimeresc si eu cu filmele. Si daca tot vorbim de recomandari uite un serial care mi-a atras atentia.

    • am vazut pilot-ul. este interesant dar are cateva parti slabe. de vazut cum va continua …

      • Carcotasule! Chiar e bun. Tinand cont ca iar s-a terminat GoT, pana apar serialele mele favorite in toamna, Tyrant chiar o sa fie o alegere buna. 🙂

      • vezi, ma, ca incepe The Strain, a lui Del Toro …

  2. Si inca unul…

    • am auzit de el. i se face reclama in timpul Penny Dreadfull, daca nu ma insel … ai vazut primul sezon ? cum e ?

  3. E primul episod….un fel de pilot care a aparut inainte de lansarea oficiala. Are unele mici legaturi cu Arrow. Pentru un prim episod a fost interesant. Im a big comic fan so i love these shows! Mai putin porcariile gen SHIELD. 🙂 Mareeeee dezamagire. Dar Flash pare promitator.

    • bleah, super eroi … nu-i de mine … l-am confundat. ala de care vorbeam era In The Flesh …

Lasă un răspuns

