Close to an end …

My friends …

… recent am intalnit o „problema” aferenta conceptului „copyright infringement” iar avertismentul WordPress nu lasa loc de interpretari.

In cazul in care „Silence’s Blog” va fi scos din online, vreau sa va multumesc pentru vizite, comentarii si aprecieri. Multumesc pentru timpul pe care l-ati petrecut „aici”. Stiu cat este de pretios. A fost (sper sa continue) o calatorie pe cinste …

Din Ploiesti, un salut sincer.

Stefan.

12 răspunsuri

  1. Copiază și tu toate paginile, găsești un program satisfăcător pe net.
    Dar ce s-a întâmplat, cu ce ai supărat wordpress?

    • nu i-am suparat pe ei ci pe un tip ce a gasit la mine o imagine care ii apartine. A facut o notificare catre WP iar astia imi spun ca daca mai primesc asa ceva imi inchid contul. in linii mari, este a treia patanie de genul asta pentru mine 🙂 …

  2. Mi-ai lipsi.

    • mult mai mult voi mie …

  3. Nu pIeca, bre!

    • nu plec, postez in continuare doar ca , probabil, la urmatoarea plangere voi fi offline. am zis sa apuc sa salut …

      ps. pai a fost offside , ma, in cazul asta 😆 ce sut in cur ne-am luat !!! EPIC !

  4. Strangem semnaturi….Cine e bulangiul ca sa ii dam la oase? 🙂

    • un fotograf englez.

  5. O sa ajungi sa foloseti facebook. Ar fi mare pacat. Da-i draq, ca doar pui sursa de unde iei informatiile.

    • probabil. oricum, in urma cu vreo patru ani WP m-a dat jos fara nici un avertisment. acum au fost chiar prietenosi. senzatia mea este ca lumea s-a cam mutat pe facebook si cred WP stie asta … asa ca … daca va fi nevoie, ne vedem acolo …

  6. Zic si eu: „Using content for criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship or research is usually fair. Additionally, using material in a transformative manner, that is to say, in a manner that adds new expression, meaning, or insight, is also more likely to be considered fair use over an exact reproduction of a work. What’s more, nonprofit use is favored over commercial use.”
    http://en.support.wordpress.com/fair-use/

    • da. din pacate nu intotdeauan m-am inscris in cadrul asta … poza care mi-a adus amenintari nu era insotita de nici un comentriu, intr-adevar … desi se poate discuta, pentru ca era intr-o categorie sa ii spunem … simbolica. este o zona gri, conceptul fair-use si am obosit , sincer, sa ma tot tem …

Lasă un răspuns

