Affligem Dubbel . Test

1

Testat imediat dupa pale ale-ul lor, brandat „Blonde”, dubbel-ul celor de la Brouwerij Affligem/De Smedt mi s-a parut o bere mai aspra decat prima. Nu mi s-a parut ca ar avea o aroma exceptionala, cat discreta si deloc spectaculoasa, fara nimic iesit din comun. Este adevarat, insa, ca dupa socul fenomenal numit BrewDog si al lor fabulos Punk IPA mi-am reconsiderat standardele in materie de arome. „Affligem Double” are o exceptionala culoare aramie ce bate spre visiniu inchis. Este mai amara decat „Blonde” si isi tradeaza taria mai abitir decat aceea, cu toate ca au acelasi ABV, de 6.8%.

2

Spuma bogata si persistenta si o consistenta fina. O bere care nu m-a cucerit, fara a o considera o deceptie. As spune doar ca mi-a placut mai mult „Affligem Blonde”

3

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

