Captura zilei 19.07.2014

1

2

3

10 Răspunsuri

    • da, ii stiu de mult. sincer, a fost una dintre dorintele secrete in ceea ce priveset COmic Con-ul bucurestean … din pacate, n-a fost sa fie …🙂

  1. Ştii tu unde m-aş duce după bere, Klausen? În Belgia, cică ăla e raiul pe pământ.

    • da. n-am ajuns acolo dar o voi face, sper. berea belgiana este, insa, prezenta pe piata noastra din abundenta. eu am cam 130 de tipuri in colectie. pentru mine USA este „raiul”, au niste beri extrem de interesante (nu porcariile industriale , tip anheuser busch ) …

      • Ai 130 de sticle nedestupate sau păstate după ce le-a fost băut conţinutul?
        Mai ştii când ţi-am povestit de păţania mea cu berea de ghimbir despre care am auzit câte şi mai câte? Aia pe care am dat nişte destui bani dar care a sfârşit la chiuvetă? De-atunci nu mai am ispite de-astea, iar de băut când rar beau bere, îmi place cea cu diferite arome, mai cu seamă cea pe care aici mi-o pot face singură după model Monaco panache, adică sirop de grenadine un sfert şi restul de trei sferturi bere.

      • am cam 750 dintre care vreo 650 nedesfacute, restul fiind, majoritatea, victime ale unor pofte de moment🙂 130 sunt doar alea belgiene.

        imi aduc aminte de discutia cu berea cu ghimbir. nici mie nu imi placea cea alcoolizata, insa berea cu ghimbir fara alcool este excelenta. am gasit vreo doua feluri (la cutie) care costa intre 3-4 RON si este acceptabila. iar cea la sticla de la Bundaberg (Carrefour, Mega Image, Kaufland) este fabuloasa , dar costa intre 7 si 8 RON, in functie de vanzator.

        interesanta reteta aia a ta. ma gandesc la o combinatie Monin Grenadine si Ursus Cooler N/A … poate incerc🙂

  2. Mă prinsesem că alea 130 sunt dintr’alea belgiene, dar ia zi-mi, celelalte, cele neatinse încă, ce aşteaptă? Ce prielnicie? Poate mă voi nimeri vreodată prin oraşul tău.
    Glumesc.

    • sincer, uneori ma intreb ce voi face cu ele. la un moment dat va trebui sa le gasesc un rost …

  3. Pentru toate capturile tale, Klausen…

    • multam fain🙂

Lasă un răspuns

