Divergent

dv

Poate este vorba doar de pur ghinion insa „Divergent” are o mare problema. Film sau carte. „The Hunger Games” a aparut inainte. Si astfel, din punctul meu de vedere, are atuul de a ma fi plictist deja. Inca un spectacol de acelasi calibru mi se pare un supliciu inutil si as putea paria ca nu sunt singurul care a gandit asta …

„Divergent” este o clona „THG” in acceasi masura in care Silverchair a intrat pe piata muzicala in anii ’90, ca o versiune atat de fidela a celor de la Nirvana incat multi dintre fanii originalului si-au pus intrebari asupra soartei lui Cobain. Myself included … Revenind la insuportabila versiune post-apocaliptica a celor doua distinse doamne (Collins & Roth) avem parte de aceeasi versiune pinky a universului pe care Mad Max l-a transformat in distopie cult. Personaje al dracului de stylish pentru o lume aflata in colaps, un personaj principal cliseu, cu un set de aptitudini care l-ar fi facut de cacat si pe primul Superman si care au ruinat complet recentul „Revolution”. Nu mai intru in amanunte pentru ca nu vreau sa fiu acuzat de misoginism …

Peste toate astea, lumea imaginata de duo-ul mai sus mentionat ma face sa cred ca le-a palcut al dracului de mult Ruby Rhod. Doar ca Besson a inserat o supradoza de ironie in personajul ala !!! Omul facea misto !!! … Nu cred ca dupa Apocalipsa va mai avea cineva chef de reality show-uri, nu cred ca vor exista costume Armani, neoane si interioare de otel si sticla. Nimic din toate astea. Va fi intuneric, pentru ca lumina va fi fost stinsa. Sau, cel mai probabil, eu vad viitorul altfel, fiind fanul unui alt subgen post apocaliptic …

Divergent este un film pentru o categorie de spectatori din care nu fac parte. Nu pot sa imi explic cotatia IMDB (7,2 !!!), pentru ca i-as da cu greu un sase. Insa gusturile nu se discuta iar un set de peste 80,000 de voturi spune destule. Am sa ma rezum a spune ca filmul nu mi-a placut.

4 răspunsuri

  1. recunosc că mă simt adesea „divergent”… chiar dacă n-am reușit să urmăresc filmul până la capăt…

    • hmmm, imi este dor de sentimentul ala … devin, insa, din ce in ce mai conformist, odatacu trecerea timpului …

  2. Fimul este bun, dar asa cum ai spus si tu, dupa succesul Hunger Games, au inceput sa apara,ca ciupercile dupa ploaie, filme cu subiect similar, dar care au la baza carti de succes pe care noi le descoperim doar dupa ce auzim sau vedem filmul (in categoria asta din pacate intru si eu, citind seriile lui Ender, dupa ce am vazut Ender`s Game). La fel o sa fie si The Maze care o sa apara anul acesta (film pe care il astept cu mare interes, dar pe care nu o sa il vad pana cand nu citesc cartile-deja le-am vazut pe un site si ma tenteaza sa le cumpar). Si ca veni vorba de carti si filme, am pus mana pe o carte numita „Silozul”. Sa te interesezi de ea, cred ca o sa iti placa.

    • sper ca The Maze Runner sa aduca o tenta horror. am sperante, avand in vedere trailer-ul … am verificat ce e cu Silozul tau … m-a intrigat mai ales modul in care omul a castigat popularitate … avantajul a fost ca a scris in engleza …

Lasă un răspuns

