Klaus Weiss . Test

1

Klaus Weiss este o bere tip hefeweizen produsa de catre Martens Galati, un producator cunoscut pentru o alta bere alba, destul de apreciata, MaDonna. Primul lucru pe care il pot spune despre Klaus Weiss este acela ca are o aroma dulceaga. Intr-un final, am ramas la opinia ca aroma-i este un plus. La dracu, un mare plus … Nu mi-a placut faptul ca face o spuma de parca ai avea de-a face cu spuma de baie. Ma gandeam ca am o tehnica buna de a turna in pahar, dar berea asta m-a facut sa imi pun intrebari in aceasta privinta… In afara de asta, spuma dispare imediat.

2

Berea are un aspect mai putin tulbure decat te-ai fi asteptat, semanand cu „Cooler”-ul albastru al alora de la Ursus. Putin acidulata, berea risca a fi considerata „spalata”, dar am mai avut experienta asta si cu alte beri autentic bavareze. Gustul nu este in masura a te da pe spate. Dulceag si deloc memorabil. Insa, as spune ca este pe cat de „bavareza” se poate la un pret intre 2 si 3 RON. La banii astia nu consider ca ar trebui sa ai prea multe pretentii si, punand in balanta pretul si combinatia aroma/aftertaste, eu zic ca m-as mai atinge berea asta. Este superioara cam tuturor posircilor de supermarket situate pe acelasi palier de pret.  Cel putin a celor pe care le-am incercat.

O bere … consumabila.

3

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

