Neighbors

ngh

Din punctul meu de vedere, umorul de acest tip (i-as spune umor-urban-american) este un pariu cu 50-50 sanse de reusita. Mi-a placut „This is the End”, insa am o lista intreaga de filme din aceeasi categorie care mi-au scos degeaba banii din buzunar. Este adevarat, insa, ca Seth Rogen mi se pare cel mai amuzant din” gasca Carell”. Iar „Neighbors” confirma acest lucru. In ciuda faptului ca inspaimantator de multe replici sunt absolut seci, in ciuda faptului ca se doresc a fi amuzante, filmul distreaza. Este adevarat, ca este nevoie sa te adaptezi stilului casei, dar daca o faci si daca treci peste vulgaritatea  inerenta (dar acceptabila, in cazul acestui film), atunci nu ai prea multe motive pentru a te plange.

Filmul are un subiect care se dezvolta natural si intr-un mod plauzibil. Dap, se poate intampla oricui sa dea peste un vecin enervant. Si, da, un astfel de razboi poate avea loc. Asa ca nu as avea altceva de facut decat de a lansa invitatia de a da o sansa acestei comedii. Intr-o perioada plina de tentative esuate, „Neighbors” poate parea un proiect reusit. Poate chiar este …

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

