O cariera in 5 imagini : Radha Mitchell

oc5i1

oc512

oc5i3

oc5i4

oc5i5

7 Răspunsuri

  1. Red Widow l-am urmărit și eu; cred că a fost prima dată când am vazut-o pe Rahda, bineînțeles că de atunci am mai urmărit câteva filme cu ea😉

    • sincer, filmele le-am vazut, serial-ul nu. Merita atentie ?

      • mi se pare o actrita buna. are abilitatea de a transforma un film slab intr-unul demn de atentie. atunci cand este posibil, evident🙂

  2. Serialul mi-a plăcut – nu știu de ce au decis să îl anuleze după vreo 8 episoade parcă…

    • am senzatia ca a avut curajul de a intra pe domeniul „Breaking Bad”. Nimic nu poate creste la umbra acestuia … am gandesc sa vad despre ce e vorba. mi se pare intrigant …
      doar o intrebare : scenariul are un final, sau ramane in aer ? merci !

      • Are un final dar care lasă loc și pentru o eventuală continuare

      • mai am doua episoade. serial bun, pacat de el. a trecut deja un an, cred ca nu va avea macar soarta „The Killing” …

Lasă un răspuns

