Archive for 14 septembrie 2014

Captura zilei 14.09.2014
septembrie 14, 2014

a

b

c

d

e

Toamna ploiesteana
septembrie 14, 2014

1

2

3

4

5

6

7

8

Chef
septembrie 14, 2014

cf

Favreau este unul dintre personajele in care am incredere in ceea ce priveste afisul unui film. Iar asta, inca de la „The Replacements”, una dintre cele mai bune comedii pe acre le-am vazut vreodata, film in care Favreau  l-a interpretat pe maniacul Daniel Bateman. Sincer sa fiu, am fost destul de surprins sa vad ca un individ nascut, parca, pentru roluri in comedii usoare, devine unul dintre cei mai respectati producatori/regizori ai Cetatii Filmului, la baza acestui status profesional stand una dintre cele mai solide francize ale momentului, masina de bani numita „Iron Man”. Care imi displace profund, daca mi se permite o astfel de precizare …

„Chef” este un film bun, cu toate ca nu consider ca se ridica la nivelul cotatiei de 7,4, acordata cu generiozitate de IMDB. Nici nu prea are cum, avand in vedere ca livreaza un numar de clisee atasate pe scheletul unui fenomen care face furori in media actuala. Multe din detaliile despre viata unui chef dezvaluite de autohtonul „Master Chef” se regasesc aici, dar personajul lui Favreau, Carl Casper , se pliaza unui tipar diferit de cel al celor trei indivizi transferati cu surle si trambite de Antena. Casper este un personaj carismatic iar scenariul in care se manifesta este previzibil dar are un mare plus : induce buna dispozitie. Mi se pare de ajuns.

Un film bun, placut si care, cu putina atentie, s-ar putea sa te invete sa faci niste sandwich-uri cu adevarat bune.

ps.Distributie de cinci stele.