Chef

cf

Favreau este unul dintre personajele in care am incredere in ceea ce priveste afisul unui film. Iar asta, inca de la „The Replacements”, una dintre cele mai bune comedii pe acre le-am vazut vreodata, film in care Favreau  l-a interpretat pe maniacul Daniel Bateman. Sincer sa fiu, am fost destul de surprins sa vad ca un individ nascut, parca, pentru roluri in comedii usoare, devine unul dintre cei mai respectati producatori/regizori ai Cetatii Filmului, la baza acestui status profesional stand una dintre cele mai solide francize ale momentului, masina de bani numita „Iron Man”. Care imi displace profund, daca mi se permite o astfel de precizare …

„Chef” este un film bun, cu toate ca nu consider ca se ridica la nivelul cotatiei de 7,4, acordata cu generiozitate de IMDB. Nici nu prea are cum, avand in vedere ca livreaza un numar de clisee atasate pe scheletul unui fenomen care face furori in media actuala. Multe din detaliile despre viata unui chef dezvaluite de autohtonul „Master Chef” se regasesc aici, dar personajul lui Favreau, Carl Casper , se pliaza unui tipar diferit de cel al celor trei indivizi transferati cu surle si trambite de Antena. Casper este un personaj carismatic iar scenariul in care se manifesta este previzibil dar are un mare plus : induce buna dispozitie. Mi se pare de ajuns.

Un film bun, placut si care, cu putina atentie, s-ar putea sa te invete sa faci niste sandwich-uri cu adevarat bune.

ps.Distributie de cinci stele.

 

14 Răspunsuri

  1. Cam slabut, ma asteptam la mai mult. Tot zilele astea am vazut 2 filme cu Pierce Brosnan peste care poti sa iti arunci o privire: A Long Way Down si The Love Punch.

    • pai, ce putea aduce mai mult ? mi s-a parut ok.
      il urasc pe Perce Brosnan. cel mai nasol 007 din istorie🙂

      • Au fost simpatice. O mica schimbare dupa atatea trilogii post apocaliptice si filme inspirate din comics.

      • lasa, ma, ca daca ar fi toate ca alea semnate de Jackson, ar fi ok, Peter, nu Maikal al vostru:mrgreen:

  2. Uite un film ciudat de care am uitat sa iti spun. Mi s-a parut slabut realizat, se putea mult, mult mai bine, dar povestea si mesajul mi s-au parut destul de interesante.

    • interesant plot, dar are o cotatie ingrozitoare …

      • Asa este, dar sa stii ca intr-un fel nu e chiar sa spui ca ai pierdut 2 ore din viata. Sfarsitul este cel mai ciudat… a trebuit sa mi-l explice cineva ca este de fapt o nu stiu ce parabola…bla bla…dar e interesant. Chiar daca e prost realizat ideile lui sunt foarte, foarte tari.

      • la cotatia asta, mai bine mi-l povestesti …

  3. Si tot in week-end am vazut …

    • alt Hunger Games … ca n-as prea suporta ideea🙂

      • Mda…Eu saptamana asta o sa incerc The Maze Runner. Are deja 8.1 si chiar daca mi-am promis ca nu o sa il vad decat dupa ce citesc cartea, ma fac si eu ca ploua si in week-end ma duc sa il vad. Abia am terminat Silozul si acum am trecut la Ioan Dan…capa si spada mioritica. Pe urma alt SF. Anul asta deja mi-am intrecut norma de carti citite in ultimii ani.🙂

      • vorbim, legat de silozul … ma agat si eu de contul tau la Nemira …

  4. Imi pare rau , dar numai cand vad cuvantul Chef mi se face rau si fug pe paprika tv. Poate sa vina Charles Chaplin , din groapa sa faca un film chef si nu ma duc sa-l vad…

    • mie mi-au placut emisiunile culinare ale celor de la Travel … le urmaream acum vreo 10 ani … pe paprika nu m-am uitat, dar ma uit la ala de inghite mereu in sec de pe Digi … nu stiu cum il cheama …

Lasă un răspuns

