Las Brujas de Zugarramurdi

wb

Personal, am o parere extrem de buna despre horror-ul spaniol. Daca mi s-ar cere un exemplu sugestiv, as spune „Eskalofrío”. Intunecat, sufocant si amenintator. Sinistru … Am, de asemenea, o parere extrem de buna despre umorul spaniol. De o calitate net superioara celui american, in momentul in care intra pe „noul teritoriu” al acestuia, vulgaritatea. Daca se poate vorbi de calitate, in acest context. Exemplul ar fi „Torrente”. Un personaj fabulos, in nemernicia sa, adus la viata de Santiago Segura … Care are un rol minor si in comedia neagra lansata international sub titlul „Witching & Bitching”, ceea ce ma readuce la subiectul central al postului de fata …

„Las brujas de Zugarramurdi” incepe ca un excelent heist movie si continua ca o senzationala comedie politista, care isi pariaza box office-ul pe dialoguri. Al dracului de amuzante, daca imi este permis un astfel de comentariu. Tusa in culori intunecate adaugata de virarea brusca spre horror nu sunt sigur ca a fost cea mai buna idee, cu toate ca, evident, acesta a fost genul catre care Iglesia si-a condus, inca de la inceput, corabia. Secventele horror sunt, insa, bine realizate, indeplinindu-si intr-o masura menirea de a starni fiori. Totusi, fiind vorba de un crossover, nu ar trebui sa te astepti la ceva extrem de lugubru. Nu stiu daca mi-a placut finalul … Nu am fost niciodata atras de musical-uri, asa ca am fost luat prin surprindere …

O comedie neagra care jongleaza reusit cu elemente apartinand mai multor genuri. Acting extrem de reusit. Cinema la misto realizat intr-un mod extrem de profesionist. Mi-a placut …

 

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

