Honeymoon

hnm

Am avut mari sperante de la filmul asta. Am avut. Din pacate, fara a mai lungi prea mult vorba, este unul dintre filmele care te lasa la final cu intrebarea „la ce cact tocmai am asistat?”. Acum, nu as spune ca filmul este o aberatie gen „Under the Skin”. Doar ca incearca sa se joace cu mintea privitorului cam in acelasi gen, folosind pretexte tip horror minimalist pentru a te tine in fotoliu pana la generic, sfarsind, apoteotic, prin a iti livra un final sec si confuz. Ceea ce te cam lasa fara grai. Si bani, eventually …

Altfel, trebuie sa remarc eforturile depuse de Ygritte (aka Rose Leslie) si Harry Treadaway (Dr. Frankenstein, Penny Dreadful), eforturi cu atat mai apreciabile cu cat sunt devotate unui tel pe care nu l-am inteles sub nici o forma. Habar n-am ce a vrut Jeniak de la filmul asta, pentru ca prea m-am ales cu nimic. Poate surprinderea in fata finalului oarecum … grostesc, dar cam atat si, avand in vedere asteptarile, trebuie sa spuns ca „Honeymoon” a fost o mare dezamagire pentru mine. I-as da chiar mai putin decat 5,9 cat primeste de la IMDB. Cu nespus regret …

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

