The Captive

cptv

Lent, fara ca asta sa deranjeze. Derutant, datorita haosului cronologic priin care alege a isi sstructura povestea. Inspaimantator prin verosimilitate, sufocant prin amploarea dramei, scena care ii pune fata in fata pe Reynolds si  Alexia Fast fiind una dintre cele mai dureros imaginabile  momente pe care un scenarist le poate arunca pe un silver screen fara a se folosi de CGI sau alte elemente menite a induce ideea suferintei …

Habar n-am de ce „The Captive” este atat de rau cotat (IMDB, 5.8 !!!). Sincer, nu am vazut deloc abisul valoric pe care IMDB il vede a exista intre acest film si, sa spunem, „Prisoners”, excelentul film al lui Villeneuve. Mi-a placut „The Captive” si, in ciuda faptului ca scenariul nu este atins de geniu, as spune ca filmul recupereaza prin soliditatea actingului unei distributii de luat in seama.

Un thriller al carui target este nu adrenalina ci emotia in stare pura. Un film cu suflet. Mi-a placut …

4 Răspunsuri

  1. excelent!

    • n-am fost chiar atat de entuziasmat dar , oricum, mi s-a parut peste asteptari

      • De Behandeling e ce m a impresionat pe anul asta
        peste asteptari, da.
        alte recomandari daca ai, ar fi bune

      • Joe, Blue Ruin, The Scapegoat, The Book Thief … sau seriale, True Detective, Fargo, Penny Dreadful …

Lasă un răspuns

