22 Jump Street

22

Nu am vazut prima parte a povestii asa ca este posibil sa par ajuns prea tarziu la petrecere sau sa fiu pe dinafara subiectului dar … filmul asta este cea mai gaysh productie din ultima suta de ani, exceptand filmele care se ocupa „serios” de segmentul respectiv. Nu imi dau sema adaca a fost o chestie voluntara sau o eruptie a subconstientului colectiv al celor implicati in proiect dar a iesit ceva al dracului de suspect, dupa parerea mea. Sau, cel mai probabil, inca o mostra de umor a gastii, pe care, precum multe altele, nu am fost in stare sa o inteleg…

Este filmul asta o comedie ?! Sincer, am ras mai mult la elementele recente ale francizei „Saw”. Recunosc, insa, ca scenele in care personajul lui Cube afla ca Hill se incurcase cu fiica-sa mi s-au parut extrem de rusite. De fapt, cred ca rapper-ul este singurul care stie sa faca comedie in filmul asta, cu tot respectul pentru Stormare, un actor, altfel respectabil.

In rest … comedie slaba. Habar n-am ce au gasit cei care au dus cotatia IMDB la un halucinant 7,5, dar eu nu i-as da mai mult de 6.

2 Răspunsuri

  1. La fel e si Sex tape…PORCARIE! SI abia asteptam sa o vad pe Cameron Diaz.😦

    • hmmm. il aveam si eu pe lista pe ala … sa-l las?

Lasă un răspuns

