The Strain

str

Am mai scris despre serialul asta … As putea spune acum ca asteptarile mi-au fost pe deplin indeplinite. Sau, ma rog, am fost satisfacut de ceea ce au realizat del Toro & Co. Serialul nu este chiar atat de gothic precum as fi dorit din partea spaniolului, insa cartea (prima a trilogiei) dadea clar senzatia ca va putea fi pusa pe ecran doar in stil blockbuster. Ceea ce s-a si intamplat. In opinia mea „The Strain” este un „film” spectaculos de tip „big budget” care se intinde pe vreo 400 de minute. Un lucru bun pentru orice fan horror, oricat de pretentios ar fi.

NU am nimic de reprosat serialului (desi se mai putea lucra la personaje, cred) si consider ca este subevaluat de IMDB (7.9), fiind, as spune, la nivelul productiilor cotate in jur de 8,5. Mi-a placut si abia astept a doua serie.

2 răspunsuri

  1. Acum ca Ray Donovan s-a terminat si Sons of Anarchy nu mai are nici el mult, le voi inlocui cu Walking Dead si serialul asta. Stii ca au aparut sezoanele 4 din American Horror Story si Homeland? Mare nota mare, dupa numai un episod,are acum Flash, serial facut la fel ca The Arrow, dar se pare cu mai multa priza la public.

    • stiu de AHS si Homeland, sunt clasici pentru mine … la Flash nu o sa ma uit nici daca trece de 10 … nu e cu d’aia de fug mai repede ca Airbusu’ ?

Lasă un răspuns

