Night Moves

nmt

Intr-o perioada nu foarte indepartata cochetam cu idealurile tip Greenpeace. Intr-atat incat sa votez in anul triumfului lui Constantinescu cu unul care aparea cu sigla unui partid ecologist al vremii. Intre timp, am mai citit. Sau mi s-a mai spalat creierul. Depinde din ce parte a baricadei privesti. Asa ca am o parere destul de pesimista privind miscarile pro si contra environmentalism. Din punctul meu de vedere, cred ca ne aflam pe un drum fara intoarcere. Ma refer la noi ca societate, dar asta este un subiect mult prea amplu pentru a fi curpins intr-un post despre un film oarecare …

Doar ca acest film imi confirma intr-o anumita masura  opiniile [ersonale. Adica, da, este un film despre eco-terorism, vazut din perspectiva acestora. Nu aduce, insa, nici un fel de justificare in privinta actiunilor personajelor iar rezultatul este previzibil si greu de suportat. Da, aia „salveaza cinci somoni si omoara doi oameni”. Unii ar spune ca merita, altii le-ar da foc, dar totul face parte din inutilul razboi pro si contra amintit mai sus … Astfel ca, paradoxal, filmul pare a avea un mesaj mai degraba anti-ecologist …

Ultra realist, filmul te va plictisi ingrozitdar, in acelasi timp, nu cred ca te va lasa cu senzatia ca ai asistat la un specatcol de slaba factura. Asta, in ciuda faptului ca Eisenberg joaca acelasi rol din fiecare film al CV-ului sau. Omul este un actor de tip „single character” si asa o sa iasa din show business. Legat de pariuri, am avut mare incredere in Dakota, inca din momentul in care am vazut-o eclipsandu-l pe De Niro in „Hide&Seek”. Am senzatia, insa, ca rolurile mari o ocolesc si, cu regret, constat ca aura-i incepe sa paleasca …

Film plictisitor dar in nici un caz rau. Cotatie meritata pe IMDB (6.1). Mi se pare ca este intr-o usoara ameliorare. Parca era sub 6 …

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

