Horns

hrn

Habar n-am avut cam cum sta treaba cu filmul asta. Nici nu prea m-a interesat sa aflu ce se afla in spatele sau pana in momentul in care m-au intrigat doua lucruri. O data, personajul si povestea sa pareau smulse din universul comics si am devenit din ce in ce mai convins de asta cu fiecare minut scurs. Apoi, mi s-a parut straniu acel du-te-vino temporal in care personajele se tot intorceau, obsedant la perioada copilariei. O chestie tipica unui scriitor pe care multa lume il cunoaste sub titlul nobiliar de „Stephen King” … Apoi, m-am interesat si am aflat ca „Horns” este o adaptare a unei carti semnate de Joe Hill. Iar lucrurile au devenit clare. Nu ma inselasem …

Nu am sa ma refer la carte pentru ca nu o cunosc. Sincer sa fiu, nu cunosc nici felul in care scrie fiul lui King, cu toate ca m in casa „Heart Shaped Box”. O sa raman la film si am sa spun ca „Horns” este un film straniu. Un film care mi-a placut in primul rand pentru ca, in peisajul actual, iese in evidenta prin originalitate. In alta ordine de idei, am senzatia ca Radcliffe a facut unul dintre cele mai bune roluri ale carierei sale post HarryPotter.

„Horns” este un film care merita ceva mai multa rabdare si atentie dar cred ca rasplateste din plin efortul. Mi-a placut si nu ma asteptam la asta …

12 Răspunsuri

  1. tot l-am zarit in diferite ocazii filmul si lumea nu parea incantata (mai mult sa vada cum iese cartea ecranizata)…nu-l prea vad pe Radcliffe pe panta asta intunecata a actoriei…prea sensibil trecut are

    • sincer sa fiu, este un film ciudat. asa ca , banuiesc, conteaza extrem de mult elementul subiectivism. mie mi-a placut, desi finalul, dincolo de dezvaluirea motivelor din spatele intrigii, mi s-a parut slab.
      dar as recomanda filmul, e bine facut.
      cat despre Radcliffe, H Potter a fost destul de macabru catre finalul epopeii (sau, cel putin, asa am auzit, ca nu le-am vazut)

  2. N-ai voie sa nu vezi H.”Poker”… daca ti-a pIacut LOTR !

    ( Iar daca o faci, nu stii ce… ,,pi…. scapi!” )

    Si nu ma refer la povesti identice Ci la: ,,Iumea fasicinanta” din ele ! (atmosfera / cladiri / casteIe cu ,,Dark T o n e” … etc)

    Eu nu’s fan Harry (cum sunt altii de citesc inclusiv cartile alea)… dar Iumea in care s-au aflat… mi-a pIacut !

    Iar atunci cand le-am urmarit… mi-a facut pIacere ! Au fost chiar si foarte reIaxante… gen pt o zi de Duminica Iinistita!

    Si ca si la LOTR as vedea in continuare filme cu Harry… Dar cu conditia ca Iumea creata acolo, inca sa se mentina !

    • hmm. imi aduci aminte de o colega… pe la inceputul anilor 2000, dupa primul LOTR, pe care il asteptam inca de prin ’99 (frate, cam pe atunci, cu vreo doi ani inainte, am vazut primele imagini de la filmari … nu imi vine sa cred ca au trecut 15 ani !!!), am tot batut la cap toti cunoscutii sa vada LOTR.
      tipa mi-a spus „mie imi place HP” … cum dracu’ sa compari HP cu LOTR😆 wtf ?!?!?!

      dar, ma rog, odata ce pustii au devenit adolescenti atmosfera din HP a devenit tot mai sumbra. eu insa n-am putut sa vad filmele desi am incercat. am vazut unul cu „half blood prince” sau cam asa ceva, si l-am gasit slab. apoi am avzut prima parte din dubla finala, dar m-a atras asa de mult ca am renuntat la partea a doua …

      dar nu ma injura😆 eu n-am fost in sttare sa vad nici macar HellBoy … noroc cu UNII😉 , ca altfel nu vedeam nici Dark Knight😆

  3. Cica cum sa compari LOTR cu Harry… pfff

    Pana si imdb iti da voie prin ,,genre”: Fantasy / Adventure

    E aceeasi ,,nisa”

    –––––

    Macar uItimul C.America, cu Chris Evans de-ai mai vedea.

    • ce pufaie asta !!!😆 …ca gen, da, sunt fantasy amandoua, dar ca public tinta, HP se adreseaza mai mult copiilor pe cand LOTR urca mai sus …

      ala il am pe lista, dar primul nu prea mi-a placut. ce sa fac. frate, nu ma prind de filmele astea cu d-aia de pot zbura, si pace …

      • Cand am prins un H.P pe la cinema am observat ca erau cam muIti aduIti pe zona ;))

        Si cum sa vorbesti tu de asa ceva, care ai (unele) articole cu fiIme (animate) pt kids / family… si zici ca ti-au trezit simturile copiIariei ;))

        Plus ca intr-o perioada se auzeau ceva tzanci zicand ,,my precioussss”’… semn ca si ei au vizitat LOTR ;))

        ––––-

        Cat despre C.A… Asta e mai apreciat decat primuI

      • bai, nu te contrazic, doar ca adultii aia aveau patru ani cand au vazut primul HP, asa ca …:mrgreen:😆

        singurul desen animat de care am vorbit aici in ultimii ani se numeste BALOTELLI 😆 !!!!!!!

      • Ca si altii cu aceeasi varsta de vedeau LOTR si acum Hobbits😆

        Cat despre itaIian… acum a ajuns bine😆

      • mda, nu m-am asteptat la asta cu Hobbitu’ .. daca despre mine era vorba🙂 …
        cat despre ala, ce teapa si-au luat aia !!!! nu ca ar juca Suarez cine stie ce la Barcelona, dar , totusi …

    • bun de tot, da …

Lasă un răspuns

