Constantine (2014) – Prima impresie

ct

Mi-a placut filmul din 2005, insa nu am avut prea mari asteptari de la acest serial care a beneficiat de o reclama destul de agresiva. Cand spun asta, ma gandesc la autobuzul ala din imaginile de la ComiCon-ul de anul asta … Serialul celor de la NBC nu mi se pare prea inspirat, daca se poate spune asta bazandu-te exclusiv pe pilot. Incearca sa seduca prin accentul galez si umorul acid, tipic britanic, al protagonistului Matt Ryan, dar nu stiu daca asta este de ajuns. Actiunea pilotului mi s-a parut oarecum fortata, superficiala, iar asta imi da putine sperante in privinta a ceea ce va urma. Indraznesc sa estimez ca actuala cotatie IMDB , decenta (8.2), va suferi o corectie negativa. Nu voi urmari serialul, insa m-as bucura sa aud vesti bune din aceasta directie. Nu de alta, dar, in cazul meu, un horror de calitate este oricand binevenit.

Un serial cu potential cult, avand in vedere baza de fani a fenomenului Hellblazer, insa, pentru un neutru, cred ca ramane doar o clona nereusita a „Supernatural”. Nici ala cine stie ce „masterpiece”, daca mi se permite inca o parere🙂 …

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

