The Babadook

bbdk

„The Babadook” are calitatea de a face un fan horror sa creada ca asista la cel mai bun horror al ultimilor ani. Sau, cel putin, o poate face pentru o buna parte a celor 96 de minute prin care Jennifer Kent si-a propus sa incante fanii genului … Din pacate, exista un „dar”. Nu consider ca acesta ar anula ceea ce s-a spus inainte, insa filmul australian pacatuieste printr-un singur lucru, in opinia mea. Un final oarecum confuz. Nu am pretentia ca as fi decriptat in totalitate mesajul filmului, insa mi-as fi dorit ceva mai mult … dans macabru …

Lasand la o parte preferintele personale, „The Babadook” are parte de de un acting impresionant din partea duo-ului Essie Davis/Noah Wiseman. Pustiul promite inca de la debut in timp Davis incanta prin usurinta cu care trece dintr-o stare intr-alta … „Babadook” este in stare sa devasteze orice competitie intr-un eventual festival horror prin focusarea pe acting insa prin asta pierde oarecum in ceea ce priveste elementul „groaza”. Nu pare deloc inspaimantator, fiind din acest punct de vedere sub „Insidious”, cu care a fost asemanat de cel ce mi l-a recomandat (Lusio).

Una peste alta, film excelent. De Top 10, pentru anul asta … Bai, daca era mai inspaimantator, aveam o capodopera !!! …

2 Răspunsuri

  1. L-am asemanat in speciaI prin aparitia ,,monstruIetului”.

    FeIuI cum se perinda prin poveste… nu mi se pare foarte diferit ! Ca factor de inspaimantare, Wan are un +

    DAR… ca alt fapt divers mi-a pIacut mai muIt decat: Insidious chapter 2

    • yap, ai dreptate , mai ales cand l-a vazut pe ala langa baba cu Alzhaimer … film bun de tot, dar ma asteptam sa fie mai horror. a fost mai mult un exercitiu de acting, ceea ce il ridica deasupra maojritatii filmelor de gen, dar deh … doream FRICA si nu prea a fost …

Lasă un răspuns

