Into The Storm

its

„Into The Storm” pare o incercare de a readuce in prim plan genul disaster movie, care a suferit un oarece recul dupa dezamagirea numita „2012”. Este o incercare in care nici macar producatorii nu au prea avut mare incredere, avand in vedere bugetul modest pentru productii de acest tip. Filmul lui Steven Quale aduce, la pachet, cam tot ceea ce poate arunca un film in bratele derizoriului. Personaje din carton, replici lipsite total de sonoritate, un scenariu care doar spoieste povestea unui fil, bazata in totalitate, dealtfel, pe puterea de a vraji a industriei CGI. De fapt, nici in aceasta directie „ITS” nu da lovitura, efectele speciale fiind interesante, insa deja bifate, cu alte ocazii.

Inclin sa cred ca „Into The Storm” este mai slab decat etalonul in materie de „tornade” care au ravasit lumea filmului, anume „Twister”, un film cu o distributie mai solida. Asta nu inseamna, insa, ca este un film slab. Este un film „catastrofa”, la propriu, daca iei ca punct de reper mesajul si calitatea actului cinematografic, insa ramane un film distractiv daca ramai atasat ideii de spectacol.

Una peste alta, cred ca isi merita banii. Istoria cinematografiei este influentata de alde Polanski, Kubrick, Malick dar … mai avem nevoie si de … iarba. Vorba cantecului …

6 Răspunsuri

  1. Hey , scuze , n-am timp sa caut . Ai scris ceva de Interstellar , l-ai vazut ? Zi-i ceva despre . Am impresia ca trecem pe langa ceva deosebit ? L-am scapat la sala si l-am vazut in niste conditii naspa . Se auzea asa de nasol incat nu intelegeam nimic din ce vorbeau . Danke !

    • hmm. vad ca vin extrem de tarziu, presupun ca, intre timp, l-ai si vazut … am tot planificat sa il vad, il voi vedea, pana la urma, insa, deocamdata, nu am ajuns … am insa ceva dubii. nu cred ca va fi un film slab, insa am senzatia ca momentat, lumea se entuziasmeaza prea mult la orice film care produce ceva emulatie … sa-l vedem.

      • Nu , nu , nu-i vorba de emulatie . Iti repet , nu prea am inteles din cauza sunetului tot ce se vorbea , dar am impresia ca e ceva cu filmul asta … Cum , de altfel , mi-a ramas in cap , nu pot sa-l uit , alt film : Predestination ! ! Asta chiar mi-a placut enorm ! Bate tot ce-am vazut in materie de calatorie in timp si nu numai…😉

      • merci de pont. este pur si simplu incantator. nu cred ca pierde nr. 1 in topul pe anul asta. Predestination, vreau sa spun. Interstellar nu l-am vazut inca …

  2. vazut ambele, un singur val imens a lui Nolan (dupa ce vezi filmul) ar distruge din tornadele astea :))

    • 🙂 ma faci curios. inca mai vanez Interstellar, dar nu gasesc timp . inca …

Lasă un răspuns

