Ray Donovan (Season 2). Opinie

ray

Cu momente ale actului artistic care imping serialul Showtime catre standardele impuse de etalonul „Breaking Bad”, cu un acting care tinde a egala leader-ul incontestabil al momentului, „Game of Thrones”, „Ray Donovan” confirma excelenta impresie lasata de primul sezon si ofera un al doilea sezon incantator. Nu imi dau seama daca 2 este „mai mare” decat 1 in viziunea Showtime, probabil producatorii gandesc in materie de rating-uri, dar pot spune ca „Ray Donovan” este un serial exceptional care benefiicaza de o poveste extrem de bine inchegata, fiindu-mi aproape imposibil sa fac diferenta intre cele doua sezoane deja difuzate. Sunt pur si simplu invidios pe cel care isi poate permite un maraton „RD” …

FANTASTIC. Un „must see”. Subevaluat draconic de IMDB, l-as duce undeva spre 9 … Aud ca un al treilea sezon ar fi deja cert …

 

6 Răspunsuri

  1. Just AWESOME!!!🙂

    • excelent, da. am nimerit si eu o data🙂

  2. imi permit un maraton, ciudat ca l-am mai zarit de cateva ori ca si nume si poza dar nimic numa convins….o sa iau primul sezon si asa is in „criza” de seriale😀

    • n-ai ce pierde. e un hit, parerea mea.

  3. Merita merita. Si ca veni vorba de seriale. Prima revista The walking Dead din Romania a aparut. Se pare ca are un real succes pentru ca deja a disparut de pe piata. Se mai gaseste totusi pentru comenzi on-line.

    http://comicshop.ro/made-in-romania/148-the-walking-dead-nr-1.html

    M-am uitat un pic si chiar daca e 6 lei nu prea ma incanta.😦

    • mda. sa vedem daca se va gasi. nu am degand sa alerg dupa asa ceva, daca nu se gaseste pe scara larga …
      am vazut in carturesti o chestie BD legata de numele lui George RR Martin. costa enorm, insa …

Lasă un răspuns

