The Maze Runner

mr

Nu ma atrag deloc distopiile ce implica adolescenti, o categorie de filme care face furori prin box office-ul planetar, de la un timp incoace. Cred ca singurul film de genul asta care mi-a placut a fost „Tomorrow, When the War Began”. Un film cu un destin trist, o franciza care nu a fost sa fie. Ma rog, probabil si aceea m-ar fi plictisit, pana la urma, asa cum se intampla in cazul „Hunger Games”, de exemplu, o serie al carei magnetism imi este, pur si simplu, strain …

„The Maze Runner” pare a fi cel mai bun scenariu din categoria young-adult-dystopian-science-fiction, sau cum o fi catalogat genul asta. Pare, pentru ca nu am mare incredere in filmele urmatoare. Fara a avea vreun contact cat de mic cu seria lui Dashner (sincer, nici n-am de gand sama arunc asupra literaturii sale), m-as mira ca omul sa fi reusit sa repete reteta care a stat in spatele acestui film.

Marele atu al filmului este acela ca reuseste sa mentina suspansul indeajuns de mult incat sa nu se alature majoritatii filmelor de gen, etichetate ca predictibile. Pana la urma, iti trece prin cap ca pustiul va reusi, ca va salva ziua/turma/lumea, sau ceva de genul asta, dar, in cazul in care nu ai citit cartea sau vreo cronica fara spoiler alert, nu prea ghicesti cum o va scoate eroul la capat. Ceea ce mi se pare reconfortant, din punctul de vedere al mancatorului de popcorn, contribuabil la profitul respectabil al productiei.

Altfel, o treaba excelenta, din punct de vedere al efectelor speciale, pentru cele doar USD 34 MIO investite. Singurul lucru pe care l-as reprosa ar fi distribuirea intr-un rol pasager a lui Will Poulter, care mi se pare cel mai talentat din gasca aia de pusti. Cand spun asta, ma gandesc la prestatia sa din Wild Bill.

 

Film extrem de placut. M-as bucura ca ceea ce urmeaza sa fie la nivelul primei parti.

4 răspunsuri

  1. Cum sa iti placa? Parca spuneai ca e tot un fel de Hunger Games si ca nu si nu si nu. 🙂 Este un film bun care m-a convins sa cumpar cartile ca sa le citesc.

    Btw…tocmai am terminat seria paralela din Jocul lui Ender, care urmareste viata micului Bean. Este supeeeeeerba. 🙂 Astept filmele acum, desi cam as vrea sa aud ceva si de o ecranizare dupa Silozul.

    • bai, mi-a placut, dar nu cred ca va fi cazul si cu al doilea. sa vedem..
      cat despre Silozul, am vazut cartea dar am luat altceva . probabil ajung si la asta, la un moment dat …

  2. Pe asta o stii?

    • privelistea dai in aeroport ? … fabuloasa,dap.
      bai, nu stiu ce sa zic, prima data cand am fost la un hotel de cinci stele, am cam ramas si eu masca, doar nu ma nascusem in asa ceva . doar ca nu m-am filmat ca sa am dovezi …

Lasă un răspuns

