Who „killed” klausen ? …

… ceva intrebari au inceput sa apara prin Octombrie sau Noiembrie 2014 … ma saturasem de notificari dmca si, in afara de asta, apareau tot mai multe momente in care ma trezeam in fata tastaturii cu capul absolut gol de idei, incapabil de a dezvolta o fraza pe marginea unui subiect pe care cu ceva timp in urma il „fumam” in cateva minute … ma intrebam tot mai des ” ce caut eu aici” …

… in ultima zi a lui 2014 am primit o veste si, instantaneu, viata mi s-a schimbat in cel mai bun mod posibil … sau, cel putin, felul in care o priveam …au mai urmat vreo cateva posturi. insa presupun ca era vorba  de „inertie”, daca un astfel de concept se poate aplica mediului virtual …

… n-am intentionat sa dispar ca magarul in ceata, insa efectiv nu m-am mai apropiat de wordpress, iar zilele, saptamanile, lunile, s-au adunat si , la un moment dat, am spus, „las’, am un an sabatic”… singurul pe care mi-l permit, pana la urma …

S-a implinit un an si am dat o fuga pe aici, doar pentru a avea uriasa surpriza de a afla ca exista oameni carora „lipsa” cuiva numit klausen nu le-a fost indiferenta …

Lucru pentru care va multumesc si care ma face sa ma simt, intr-un fel, vinovat. Sunt evenimente care se intampla, insa, iar uneori nu ai de ales … Sau nici macar nu iti doresti alternative …

Pana la urma, cine l-a „ucis” pe Klausen ? …

a3

Adevarul este ca nu a avut nici o sansa … Stefan, insa, este cum nu se poate mai bine 🙂 …

Sper ca ne mai „auzim” pe aici …

 

6 răspunsuri

  1. La Multi Ani!!! si bine ai revenit. Cu siguranta s-a meritat sa iei o pauza. Sa-ti creasca mare si sanatos 😀

    • merci mult ! sanatoasa, ca e fata, asa mi-am dorit ! 🙂

  2. Sa iti traiasca si sa se faca mare, sanatoasa, frumoasa si desteapta si tot ce va mai doriti voi

  3. Heeei, bine-ai revenit! 🙂
    Să-ți fie anul plin cu împliniri și îngăduitor. Și să-ți fie Timpul prieten, să ai vreme să te bucuri de Bijuteria care te-a ținut departe de WP. 🙂

  4. Felicitari!

  5. Felicitări pentru copilaş! Să crească mare şi frumoasă!

Lasă un răspuns

