Paris. Orice, dar nu masini …

Inca mai sunt unii care declara ca merg la un salon auto pentru masini … O fi, dar mi se pare improbabil 🙂 …

Si „GaGa” … nu se putea fara … 🙂

sursa imagini : fishki

28 răspunsuri

  1. Uite unde statea leoaica 😀 ( poza 6 ) Nu intelegeam de ce face o masina peste 1 milion. Inteleg ca sunt dotate toate cu FULL OPTION 😀 . Daca m-ar chema Abramovich, as da si 2 mil pe Porche-ul ala 😀

    • aaaa . aveam undeva o poza cu care ti-as fi raspuns, dar nu mai stiu pe unde …
      era o gagica traznet si un text ” Indiferent cat de bine arata, undeva, cineva s-a saturat de fitzele ei” … :mrgreen:

      bine, in engleza suna mai bine 🙂

      • O stiu :)) Aici am vazut-o . Asa si e. Din proprie experienta am invatat insa ca ”decat sa impart o prajitura cu toata lumea, mai bine mananc un rahat singur ” .

  2. Sincer, nu am remarcat nicio masina. Oricum, fetele le eclipseaza pe toate… 🙂 Unele sunt chiar dragute. 👿

    • da’ ce a vazut cineva masini ?!?!? 🙂 🙂 🙂

  3. Daca am bani multi la mine cand ma duc acolo.. Masini rulle 😆

    Daca ma duc ca vizitator…. 😳

    • da, da , da … am inteles ideea ! 🙂 🙂 … Dar vorba lui Florin, s-ar putea sa fie full option 🙂 … asa ca …

  4. Oricum se stie ca una dintre cele mai tari combinatii (in special, evident pentru barbati) e asta: masina + o fata frumoasa :mrgreen:

    • pai da ce crezi, aia sunt tampitzi ?! … bineinteles ca au prins spilul 🙂 🙂

  5. Faza e ca fetele alea sunt mai tot timpul puse de forma pe langa masini. Daca le intrebi ceva date tehnice… multe raman gura casca.

    • ha ha ha ha …. sa nu zici ca te duci si o intrebi pe aia ce capacitate cilindrica are ?! 🙂 🙂 🙂 … masina, presupun 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

      • Nu le intreb.. dracu sta sa le intrebe.. eventual ori le admiri, ori le dai la o parte ca un taran, gen da-te fa =)) sa vezi ce-i cu masina.. 🙂

        (hai ca la ultima am mai glumit oleaca:P.. fetele sa fie calme)

  6. […] departe la Diana, Nora, Andreea, Lusio, Miscellaneous11, Lilly, Vacitim, Ana Cazacu, Black Angel, Klausen, Zuzu, Marrynusha, Silvia, Umograf, Teo, Napocel, QED, […]

  7. pai da! ca m’as duce si eu la expozitii de masini daca’ar fi prezentate de niste Brezi Pitţi ! 😀

    • Faza e ca voua nu va aduc 😆 Uneori conteaza doar ce vor barbatii se pare 😆

      • chiar ! … oare nu exista si femei care sa arunce banii pe masini ? … uite asta este o chestie de discutat 🙂 🙂

      • Nu arunca astea.. arunca tot fraierii pentru ele 😆

  8. Klausen.. faci reclama proasta pe aici..

    I-am zis Deliei cand fac rost de bani multi.. zburam direct la un salon auto sa luam masina 😆 Din cauza postului tau parca vezi ca nu mai vrea 😆 ca ma uit mai mult dupa gagici decat dupa masini.. 👿

    • mergeti la un luxury show ! 🙂 🙂 … o sa gasesti si masini si gagici, iar ea va gasi sigur ceva care sa ii placa ! … niste diamante ceva … problema e ca s-ar putea sa pleci cracanat de acolo 🙂

      • Cum adica cracanat ? fara bani sau ? 🙂

  9. @ Lusio : sa stii ca sunt si din astia cu ‘da-te , faaa !” 🙂 … sunt aia de au plecat cu zeita si scrumierele de la Rolls acum vreo cativa ani … fluierau aia de la stand a paguba 🙂 🙂 🙂

  10. @ Lusio : fara bani, da 🙂 🙂 … pai daca-i pica cu tronc un lantisor de 250,000 Euro , ai pus-o … asta daca nu esti noul Abramovich

    • Nu are asa pretentii:))

      Eu nu as da 250.000 pe o masina.. si dau pe lantisor ? Fuck that shit:))

      Nici Abramovich sa fiu nu mi-as trage Bugatti.. am alte lucruri mai bune pe care sa dau banii, nu sa stau intr-o masina de-mi iese limba afara cand apas pedala. Sincer, as prefera sa-mi trag o masina de 200 mii euro iar restul sa donez la nevoiasi. Mi-ar fi rusine sa ma plimb cu masina de peste 1 mil de euro iar altii mor de foame.

      • hmmm … rara maniera de a gandi, pe bune . RESPECT !

      • Mersi 🙂

  11. Mai ales eu, care am afirmat aici deja ca nu ma prea pricep la masini, as fi interesat in primul rand de fete la o astfel de ocazie.

    • la drept vorbind, cred ca tu ai pleca cu niste poze mai de succes … alea cu masini se perimeaza dupa sase luni 🙂 …

  12. @ Florin : am folosit-o ?! … s-a strans ceva, de nu imi mi amintesc 🙂 … apropos de zicala : mi-ai adus aminte de un coleg … mereu foloseste vorba asta 🙂

Lasă un comentariu