Do not push that button !

Se pare ca rusii au de gand sa isi plimbe presedintele intr-o noua limuzina … Un designer rus propune un concept care ar putea fi transpus in realitate la fabrica ZIL, cel mai vechi producator auto al Rusiei … Acum , ma intreb …  N-ar fi mai usor sa plateasca pe nemti sa le faca o limuzina ?! 🙂 …

sursa imagini : Vasi

32 răspunsuri

  1. Urata mai e.. patratoasa

    • :mrgree: … pai facuta cu ranga si barosu’ in stilul lor … dar cu siguranta e solida …

  2. […] Chocolatfollie, Cristian Dima, Delia, Diana Emma,  Grapefruits, Happygirls, Ioana Constantin, Klausen, Lilly, Marrynusha, Miscellaneous11, Ovi, Pato Brazil, Paul, QED, Roxana, Silvia, Space Dust, […]

  3. […] ei “beneficiari”! Chipul odata inghitit, se activeaza la contactul cu sucul gastric din stomac. Acesta va transmite informatiile catre un mic “plasture inteligent” aplicat pe piele, […]

  4. Are design Post-Apocaliptic :)))

    • poate … da ala de l-a proiectat a luat o supradoza de reziduuri radioactive 🙂 … nu prea au functionat sinapsele 🙂

    • „Activision Blizzard, a anunţat astăzi că acesta s-a vândut în 5,6 milioane de exemplare şi a generat vânzări de 360 milioane de dolari în prima zi de lansare, stabilind un nou record în industria jocurilor video.”

      Pot sa confirm ca jocul este smecher, cu un gameplay si mai smcher 😎 DAR are un rival la grafica in ochii mei: Bad Company 2

      • n-am mai urmarit lumea PC Games de ani multi … cu atat mai mult cu cat stilul asta de joc imi da dureri de cap si stari de voma …

        DA’ CE GRAFICA AU PUTUT SCOATE AIA DIN JOBEN, FRATE !!! 😯

        310 milioane USD intr-o zi ?!?!?!?!

      • A carui grafica ? This ?

        :mrgreen:

        Si da.. muchos dineros :mrgreen:

  5. HALUCINANT !…. dar pune la socoteala faptul ca mi s-a rupt de jocuri in ultimii 10 ani 🙂 … zici ca sunt din Hibernatus 🙂

    • Da Klausen.. halucinant 😉 mai ales ca l-am jucat. Este uimitoare atentia data detaliilor. Si cand te gandesti ca vor urma si-n tehnologie 3D 😯

      Cat despre clipurile oferite.. Bad Company are o grafica mai buna decat asta care a scos peste 300 de milioane de euro din prima zi. Faza e ca jocul Call of Duty are traditie.. e a 6-a parte parca in timp ce Bad Company a venit doar cu a 2-a.

      Sunt un fan al acestui joc (din clipurile alea).. grafica e BESTIALA si de multe ori ai senzatia ca esti acolo 😯

      Si cand te gandesti ca adoram Mario (si alte jocuri de pe celebrul „joc pe televizor) cu tot cu grafica aia 😆 Sa-mi fi aratat la 12,13 ani grafica actuala din jocuri eram :shock:…….. cam ca tine asa 😆

      • A si sa precizez.. din cate stiu eu.. Bad Company e singurul shooter care a introdus exploziile/damageul cladirilor foarte realistic. Multe jocuri n-au treaba asta.. chiar de dai cu lansatorul de rachete, peretele nu se sparge 😆

        Ei bine in Bad Company sar/bubui cladirile amazing 😆 exact ca-n realitate.

  6. Let’s see some shit (din pacate e o camera care filmeaza ecranul si nu se vede FOARTE BINE dar.. e suficient ce vom vedea):

      • m-am lasat de jocuri atunci cand calculatorul meu nu a mai putut duce grafica& shit …

        cu ce sistem rulezi asa ceva ? 🙂

        ps. nu mi-a placut Mario. Jucam Prince of Persia 🙂

      • Sistemul meu e de ultima generatie.. si a dus pe la vreo 40 de mil (vechi) 😆 (Luat la inceputul anului)

        Faza e ca eu lucrez des pe calculator.. cam asta mi-e domeniul: IT 🙂 si aveam nevoie de un PC care sa-mi mearga brici.. nu sa crasneasca cand am multe aplicatii aprinse.

        DAR daca vrei sa joci Bad Company de exemplu.. poti si cu unul de vreo 27-30 de mil 🙂

      • Un alt motiv de am dat asa multi bani a fost si din cauza ca doream sa vad filme pe ecran BIG! (cum eu, in orasl natal n-aveam cinema.. trebuia sa compensez cumva).. asa ca mi-am tras unitate puternica + monitor High Def :mrgreen:

      • Si sistem audio de 14 mil.. cumparat de fratele meu acum cativa anisori :mrgreen:

        Deci nu stau rau cand vad filme 😀 nici vizual dar nici la audio :mrgreen:

    • la un moment dat vroiam sa intreb : Da’ cladirea aia nu mai pica ? …

      • Daca ai mai stat.. ai vazut ca pica 😆

  7. @ Lusio : pai am stat ! 🙂 de aia am si zis 🙂

  8. Aha ! … deci vezi filmele cam la 55 de milioane echipamente :0 … Nice !

    eu sunt exact invers : nu concep sa bag bani in computer, atata timp cat nu scoate bani … si cum nu scoate , am o porcarie … presupun cat trebuie sa o schimb , in curand 🙂 … porcaria, adica 🙂

    • La mine scoate.. si un exemplu mai strong e ca o parte din acoperirea bugetului a venit din bets 😆

      and.. Deci da :mrgreen:

      • aha … ma faci sa ma aunc si eu la pariuri 🙂 🙂 🙂

      • 👿 :mrgreen:

        Nu prea ti-as recomanda.. in ultima vreme nu prea mai merg lucrurile roz 😦 apar magarii peste magarii 🙂 blaturi peste blaturi 😦

        Au devenit casele de pariuri STRONG si-s permit sa faca magarii pe la echipe/la jucatori.

        Secretul ar mai fi sa studiezi 3,4 meciuri BINE si sa pui o miza maricica.. Daca treci de 4 meciuri inseamna morcov (mare) in ass 😆

        Anul trecut (septembrie) pana anul asta (februarie) mi-a mers super super bine.. bani gramada :mrgreen:

        In actualul sezon > 😦

        Din septembrie pana acum, am scos doar 20 de mil 😦 Anul trecut pe vremea asta eram pe la vreo 50. 😦

        Puteam avea si acum 50 dar m-au ars turcaletii de la Besiktas (intr-un ultim meci) de 29 de milioane :mrgreen: exploda-le-as autocarul 😆

  9. Peste ani ma vad si cu 3D in casa 😆 dar sa mai evolueze lucrurile.. gen sa putem dld filme 3D si la televiziune sa ruleze si asa ceva + sa se elimine faza cu ochelari neaparat. Am auzit ca deja lucreaza o firma la asta.

    Sunt un pasionat al gadgeturilor 😀 Next target for me is a DSLR (aparat foto) :mrgreen: Ma pasioneaza si fotografia 😀

    • am vazut un Cannon la e-mag. senzational. dar era vreo 35 milioane … o extravaganta pentru mine , in vremurile astea … dar inca ma mai gandesc 🙂 …

      • cat despre 3d. estimez cam 3 ani pana cand tehnologia va intra in productie de masa … acum este doar snobism …

      • se gasesc si la vreo 25 BUNE 😉 Depinde de buget pana la urma :mrgreen:

  10. nu prea ma pricep. insa imi doresc sa imi iau la un moment dat si sa fac niste cursuri … am avut colectia revistei Photo … le-am luat vreo doi ani … am facut curat odata si le-am lasat la usa … a doua zi nu mai erau … cred ca era un pasionat :mrgreen:

    • 😆 😆 probabil

      Eu mi-am gasit un tip din Spania.. care are experienta de ceva anisori (El a aparut si in vreo 2 reviste din Spania) si mi-a zis ca ma ajuta cu o recomandare cand am bugetul necesar :mrgreen:

Lasă un comentariu