O scurta pauza …

My friends,

Anumite probleme administrative ma vor indeparta pentru o perioada de mediul online, daca nu cumva au si facut-o, avand in vedere prezenta mea sporadica pe blog, daca luam in considerare ultimile cateva saptamani …

Nu stiu cat de repede voi reusi sa am net, asa ca nu voi accesa mail-ul in urmatoarele zile, tot asa cum, probabil, nu voi reusi a raspunde comentariilor voastre. Teoretic, zilele astea ar trebui sa elimine mult din stersul care m-a facut sa nu prea am timp de blogging in ultima perioada.

Sa te tii, insa, dupa aceea 😆

Astfel, va urez liniste, soare, dar nici prea mult, si niste zile  … mai bune 🙂

 

Ne auzim in cateva zile …

Stefan

26 răspunsuri

  1. S-a tinut cam tare omu.. eu cred ca as fi aterizat intr-un sant sau chiar copac 😆 asta daca nu puneam frana sa-i fac un compliment ceva :mrgreen:

    • faceai pe orbul si te exprimai pe pipaite ? :mrgreen:

  2. Ai si tu voie sa te mai eliberezi de stres.. ca ai timp dupa, mai tot sezonul sau sezoanele sa fii 😎

    Stii si tu ca trebuie sa spice the things a little bit 😆

    In nota noastra clasica:”This means „uar” 😆

    and now: Relax placut 😉

    • thnx ! 🙂 … n-a fost relax, a fost hard labor 🙂
      ps. iete, bai, ca nici in ultima zi nu m-ai lasat 🙂

  3. Vacanta placuta prietene 🙂

    • Merci, Florin, insa vacanta vine mai incolo …

  4. Concediu (?) placut!

    • multumesc:) . insa doar m-am mutat …

  5. […] Que sera, sera pentru: Gabriela Elena si Klausen […]

  6. Vacanta frumoasa! sa fii bine!
    pupici!

    • sar’na ! … ce bine ar fi fost , da’ mai am de asteptat un pic …

  7. Have fun. 🙂

    • am avut 🙂 … si inca cum. nici acum n-am indreptat cocoasa 🙂

  8. […] fi sau a nu fi?”. Eu nu cred că aceasta este cu adevărat […]

  9. […] Recomandări: Ana Usca, Theodora Marinescu, Dum Spiro Spero, Klausen, Ioan Usca, Ilarie și Caius. Mari filozofi Aristotel ← Aristotel LikeBe the first to […]

  10. Te pomenesti ca a plecat Klausen pana la urma in Hawaii. 😛

    • Sau in Polinesia Franceza 😀

      • Prahova suna bine ? 😆 nu Valea, ci Ploiesti … downtown 😆 … Am amanat Hawaii, ma tem de radiatiile de la Fukushima 😆

  11. Take your time .

    • multam ! 🙂

  12. […] anavero blogulise cristi evelinna gabryellehelen gabirotaru haicasepoate haicasepoate.eu klausen1976 linkping lunapatrata mirelapete napobloghia romanianstampnews poorbuthonest grivie schtiel teo […]

  13. […] anavero blogulise cristi evelinna gabryellehelen gabirotaru haicasepoate haicasepoate.eu klausen1976 linkping lunapatrata mirelapete napobloghia romanianstampnews poorbuthonest grivie schtiel teo […]

  14. Prietenii tai te asteapta.
    Vacanta placuta! 😛

    • multumesc mult 🙂

  15. Vacanta placuta oriunde te–ai afla!

    • multumesc 🙂

Lasă un comentariu