O plimbare prin Monaco …

O plimbare cu ghinion pentru cei care au avut „sansa” de a isi parca masinile in drumul mandrei posesoare de Bentley … Si ce masini si-au parcat aia !!! … 😆

 

 

 

 

 sursa imagini : Spynet

9 răspunsuri

  1. Meştere, când am fost ultima oară acolo, ( da am fost , dar nu mi se pare mare lucru, nu-i laudă ) am făcut nişte poze în parkingul subteran în care mi-am lăsat maşina cât m-am holbat p-acolo.
    O să le caut, şi dacă le găsesc o să le pun la mine să vezi ce ” fierătanii ” conduc ăia.
    ps.
    M-au costat parcările acolo …. câte o cameră de 4-5 stele la Mamaia.

    • imi inchipui. gasisem o colectie de masini conduse prin Monaco de arabi si rusi … dementa.

  2. Ce maşinuţe conduc ei. Nu cred că e grav, asigurările acoperă totul.

    • atunci, ghinionistii sunt aia de la asigurari … ma rog, nici pe aia nu i-as plange …

  3. Nu merge cu maşina dacă nu ai frâne bune inclusiv aia de mână .
    Oraşul e căţărat pe munte. Stai de multe ori la semafor în pantă abruptă.

    • nasol. nu prea imi place genul asta de trafic urban …

  4. Off-topic: Spuneai ceva de o mutare, așa că mă întrebam… https://klausen1976.wordpress.com/2011/07/11/ce-poti-face-cu-3/
    🙂

    • 🙂 … din pacate, mi-am permis doar un alt apartament, la bloc 🙂

  5. […] Recomandări: Klausen, Ana Usca, Dum Spiro Spero, Theodora Marinescu, Ioan Usca, Ilarie și Caius. Mari filozofi […]

Lasă un comentariu