Delicat …

In acelasi timp, un cadou potrivit dependentelor de cafea sau ceai , credAviz amatorilor 🙂

 sursa imagine : LikeCool

Argint, 49 USD + 4,99 USD shipping tax.

21 răspunsuri

  1. Cam piparat, desi e Delikat. 😀
    Arata super. Bun de luat ca model si realizat unul din aur.

    • scump, da … insa avand in vedere ca plateste altcineva 😆

      • Buba e ca de obicei le platesc eu. 😦 N-are cine bre sa-mi ia mie cadouri. Iar dependenta de cafea sunt, recunosc.

      • te stiam dependenta, da 🙂

      • il stiu dependent si pe Florin … cred ca se vinde cafeaua in Galati !!! 🙂

  2. Se vinde, mai ales aia la pachete mari sau la promotie. 🙂

    • am vazut o prom,otie la Tchibo cred, cu o carticica de la National geographic … la aia m-as baga si eu, dar nevasta bea doar Jacobs …

      • Intr-o sacosica din panza de sac, 2 cafele Tchibo si o agenda,nu? E doar o agenda micuta, dar e practica.
        Am cumparat si eu asa ceva. 🙂
        Consum si Jacobs si Doncafe selected (aia cu verde) si Tchibo. As pitea adauga Davidoff, Lavazza s.a.m.d. Mi-a placut faptul ca acum au facut cafeaua Tchibo mai aromata. E mai buna decat acum cativa ani.

      • ah, e agenda ? … credeam ca este o versiune micro a NG Traveler …

  3. Da,e o agenda si pe cateva pagini are informatii despre cafea. Cum se cultiva, arome…de-astea.

    • mna. merci de informatie … in cazul asta cred ca nu merita, avand in vedere ca nu-s bautor de cafea …
      de obicei, insa, cumpar tot ce scoate NG …

  4. […] ,vizualw ,schtiel ,andy ,cristi ,klausen1976 […]

  5. ceva si pt dependentii de cafea ? 😀

    • sa vedem, sa vedem …

      ps. apropos, nu e de ajuns Games of Thrones ?! 😆

      • Da mai e o gramada pana atunci 😦

      • fuck, yeah ! 😦

  6. Vreau si eu unu, de unde se achizitioneaza? 😛 Merita toti banii, e tare simpatic. 😀

    • la pret am pus link-ul catre site … cam scumput, insa …

  7. […] Recomandări: Theodora Marinescu, Klausen, Caius, Ilarie și Ioan Usca. Mari filozofi ← Aristotel (3) LikeBe the first to […]

    • foarte frumos 🙂 … are si frisca !! 🙂

Lasă un comentariu