Lumea de zahar

In cazul asta, un targ de profil care a avut loc la Berlin. (photo credits : Edward Gavailer)

sursa imagini : Copypast

19 răspunsuri

  1. sunt in spasme 😀

    • neee he he … inseamna ca ai aceleasi reactii ca si mine … 😆

  2. Cum ziceam……….. BAAAAD!

    • i know, i know … da’ arata bine, ce sa faac … ?

  3. Desi e iarna si ffffffff ger, as manca o inghetata de ciocolata. 😦

    • hmmm … eu as manca din aia galbena … cred ca este cu pepene 🙂

      In 2010 nu prea am mancat inghetata, 2009 a fost anul cu tema asta 🙂 … 2010 a fost anul sucurilor din combinatii de fructe …

      nu stiu ce o fi in 2011 …

      • As manca si eu de pepene 😎

  4. galben … de ala rosu nici nu stiu daca se gaseste

    • Nu cred ca exista rosu. Dar nici de galben nu prea am mai gasit 😦

      • au in carrefour, la intrare, dreapta 🙂

      • Mda.. savurez in alte orase. Eu n-am carrefour in orasul natal 😆

        Sau oi avea dar nu stiu eu 😆

        Stiu in special de Kaufland care-i mai big.. dar nu e aproape de locuinta mea.

  5. E bun si Kaufland dar n-ai gelaterie … la noi au insa cofetaria Tip Top … mai gasesti si acolo cate ceva de imbucat 🙂

    • Toate ca toate dar……

      VREAU INGHETATA DE PEPENE! 😆

      • pai de un’ sa-ti dau mai frate, in miez de iarna ! 😆 😆

      • Dintr-o tara calduroasa 😆

        PS: Abia astept pepenele rosu, sa fie adus. Anu trecut prin februarie sau martie mancam deja :mrgreen:

        Ce-i drept.. e mai Scump.. dar pt pofta.. merita o exceptie 😎 caci sa astepti tocmai pana in vara.. e cam hard :mrgreen:

  6. dea ?! … tu si nevasta mea ! … eu nu mananc pepene rosu … cred ca in ultimii 10 ani daca adun toate feliile nu fac un pepene mediu … pe cuvant !!!!

    • Jesus.. Esti Crazy ? Cum sa nu iubesti pepenele red ? 👿 :mrgreen:

      Deci daca te vizitez vara, doar la nevasta ta am sperante, ca-mi va oferi pepene rosu a ? 😆

      Tu vant.. Nu-mi dai ceva cu care sa ma racoresc si sa zic: Yummy.. 😦

      Dar sa nu te judec pe-a aspru.. tu cred ca-mi oferi prajituri de la frigider 😆

      • prea*

  7. da … nu o sa gasesti pepene rosu la noi … pentru mine nu exista, iar la Eliza nu rezista mai mult de cateva minute 🙂

Lasă un comentariu