A fost candva, America …

Anii ’40 …

 

 

 

 

 

 

 sursa imagini : UWD

12 răspunsuri

  1. Dap.. ce vremuri..

    Recomand asta: http://www.imdb.com/title/tt0077405/

    • nu l-am vazut, sau cel putin nu imi aduc aminte.

      eu recomand asta :

      http://www.imdb.com/title/tt0217505/

      • Nu mi-a placut al tau.. l-am vazut cu niste tovarasi si ne-am comportat de parca am fumat iarba.. radeam ca nebunii :mrgreen:

        Dar al meu mi-a placut si ti-l recomand cu drag! :mrgreen:

      • cam vechi pentru a ma intoarce la el, dar o sa il trec in excel-ul emu cu „must see movies” 🙂

        cum sa nu-ti placa, bre, Gangs ?!?!?!?! … a fost incredibil !

      • La vremea aia nu mi-a placut..

        ..iar a 2-a incercare nu-mi mai vine sa-i dau 🙂

      • eu il pregatesc , curand, pen’ca nu l-a vazut nevasta .creed ca ii fac l;oc, intr-un week end

  2. mie de multe ori tot nu-mi vine sa cred cum au evoluat acesti oameni, ce explozie au avut. Cred ca in al doilea razb.mondial SUA si-a dat seama ca nu poate evolua DECAT ducand razboaie. Nici nu e de mirare ca SUA, nici acum nu si-a incheiat conflictele . Cred ca si Franta si-a dat seama de lucrul asta ..

    • ideea este ca razboaiele nu sunt duse pe teritoriul lor … posibil ca aici sa fie spilul …

      • exact

      • natie desteapta … ma rog, intr-o conflagratie nucleara, ar fi degeaba

  3. Ce scump e grapefruit-ul :))

    • scump, da … pesemne era la mare cvautare si atunci 😆

Lasă un comentariu