Artileria grea …

Compania germana Putzmeister a pus la dispozitia TEPCO patru monstri mecanici pentru a lupta impotriva dezastrului de la Fukushima. Unul dintre acestia, M 70-5 , este cea mai mare pompa de beton mobila care a fost vreodata testata cu succes. Monstrul de 80 de tone este pus in miscare de un motor de 500 de CP si isi inalta bratele pana la 70 de metri. Scopul initial este acela de a pompa apa insa acestea vor fi folosite si la eventuale operatiuni de cimentare a locului dezastrului.

Una dintre halucinantele masinarii a fost transportata cu ajutorul unui avion Antonov.

sursa imagini : Ziza

16 răspunsuri

  1. Nemtii construiesc masinarii.. rusii transporta @ Antonov 😀

    • 🙂

  2. P.S. daca nici asta nu e cooperare, atunci nu stiu ce poate fi 😀

    • absolut ! … n-am prea stat sa caut amanunte, dar am citit pe undeva ca una dintre pompe au adus-o din USA 🙂 ,,, asa ca aceatsa conlucrare a fost chiar mai ampla … ca sa nu mai vorbim ca am citit pe undeva , intr-un ziar local, ca nu stiu care de pe la noi voia sa stranga paturi si budigai pentru japonezi. 🙂 …
      Acum, sa strangi ceva bani, mi se pare nobil … sa trimiti insa second hand … am senzatia ca niponii au spus pas 🙂

      • treaba tipic romaneasca..

      • cum dracu’ … acum ceva timp s-au strans ajutoare pentru sinistratii nostri. am auzit ca multi si-au batut joc, efectiv, confundand locurile de colectare cu ghena de gunoi …

  3. Am rămas uimit de avion. E prima dată când văd un avion cu asemenea tehnologie pentru transport. Îţi iau vorba, un adevărat monstru.

    • daca nu ma insel Antonov-ul ala este virful de tehnologie pe segmentul air carriers … au si americanii ceva, parca , dar cred ca rusii sunt in top …

  4. Antonovuri aşa mari nu se mai fac.
    E o companie care le are pe cele existente şi fac doar transporturi excepţionale ( ca de ex. un fuzelaj de Boeing 777 intră-n el ).
    Uită-te la chestia asta :
    http://www.liebherr.com/AT/it-IT/products_at.wfw/mode-mobile/id-8607-0/measure-metric
    E o 1200 tone.

    • si ajunge la 76 Km / h ?! … ma intreb cum opresc chestia aia ! :lol

  5. sau uite asta :
    http://www.liebherr.com/AT/it-IT/products_at.wfw/mode-mobile/id-210-0/measure-metric
    E o 750 de tone cu 191 de metri- aia mai mică din dreapta.
    Una mult mai mică , o 350 de tone costă chiria cca 4.000 de euro pe zi ( fără motorină, macaragiu şi consumabile – corzi, etc)
    Se transportă pe 27 de tiruri . Transportul , montajul, şi demontarea costă cam 300.000 de euro.

    • apropos de chiriile astea … cea mai impresionanta chirie de care am auzit era de 496,800 USD pe zi, chirie platit de BP catre Transocean LTD pentru platforma Deepwater Horizon, pe care in prezent elvetienii o detin undeva pe fundul Golfului Mexic …

      am senzatia ca nu mi-am ales jobul in alt domeniu decat cel corect 🙂

    • da, da, da … monstruozitatea asta am vazut-o pe la rusi. am senzatia ca am si postat ceva despre chestia aia de neinchipuit ……

  6. Camioane mari face caterpillar.
    Cele de mină de suprafaţă.
    Escavator mare şi camioane o să vedem şi la noi, dacă se dă drumul la exploatarea de la Roşia Montana. ( nu o să angajeze ăia prea mulţi români ).

    • sunt absolut de acord cand vine vorba de Caterpillar …
      Mi-am dat seama de asta cand am vazut chestia asta :

      Australian way

      😆

Lasă un comentariu