Insane

Pfff … Un film de „zece minute” … Urmat, probabil de un FF la viteza maxima , daca ai posibilitatea sa faci asta … daca nu , te ridici, pur si simplu, si iesi din sala …

Insane” este un film suedez care nu se stie ce a urmarit dar a ajuns sa fie o simpla copie amarata, deplorabila a unei clone proaste de „Psycho”. Este ca si cum Marc Dorcel ar intentiona sa il imite pe Hitchcock, renuntand la scenele care l-au facut bogat si relativ celebru. Daca actorii lui dorcel nu au nevoie sa joace pentru ca sunt pe platoul de filmare pentru cu totul alt motive, ei bine actorii din filmul asta nu au nici o scuza. Joaca absolut lamentabil si ma gandesc ca vreo doua scene hard ar fi dat ceva valoare filmului 🙂 … Macar cu aia sa fi ramas …

Scurt, timpul fiind pretios … Slab, nota de 4,3 de pe IMDB fiind chiar mult prea apreciativa … De evitat, cu orice pret …

4 răspunsuri

  1. Si mai zici ca n-ai timp :mrgreen:

    Esti intr-un oarecare fel de apreciat. Eu nici macar filme horror de 5,7 – 5,8 nu (prea) mai vad :))

    Mi-am cam marit nivelul. De la 6 pe imdb bag dld.

    • hi hi hi … m-am rupt ieri la fotbal si azi am ramas pe acasa … asa mai prind timp liber 🙂

  2. intentionat sa-l vad dar m-ai facut sa ma razgandesc. Am vazut Soraya azi (buna recomandare). Dur film, mi-a smuls cateva injuraturi la adresa pop. arab.

    • faci o mare greseala daca te arunci sa il vezi, dupa parerea mea. este atat de slab incat treci pana si peste decenta de a aprecia niste oameni care totusi au muncit ca sa faca un film …

      slab de tot …

      Ma bucur ca ti-a placut Soraya … dur, e bun termenul.

Lasă un comentariu