Din nou, la casa din vis …

 

 sursa imagini : mai

Arhitectura : Aammaa

6 răspunsuri

  1. hmmm… da. evident ca imi place a doua. De cand cu marea la picioarele mele, nu imi mai doresc nimic altceva. Stau la etajul 9 intr-un bloc cu 10 etaje si din living vad marea, e minunat ce sa mai … aproape ca in poza, : ))))) nu iti mai trebuie nimic…. 🙂

    Vai de mine, mai trecut la arhitectura. hi hi!

    • pai, unde altundeva ?! …

  2. hm… da. cred ca altundeva nu se putea, poate la cu capul in nori, sau plecata cu cercul…. dar intr-adevar arhitectura le include si pe celelalte doua : )))))))

    • vand in vedere ca n-am cele doua categorii, o sa ramai nominalizata la „architecture” 🙂

  3. Frumoase vise mai ai :)) .. poate vor deveni si realitate …cica daca iti doresti din suflet ..se intampla 🙂

    • hmm … cred ca am sanse mari sa ramana la stadiul de vis, dar … cine stie 🙂

Lasă un răspuns

