Sherlock Holmes: A Game of Shadows

 

Franciza creata de senzationalul Ritchie tinde sa devina un reper de excelenta in ceea ce priveste cinematografia moderna. Cred ca este singura serie de filme care isi poate afirma intentia de a mai veni cu o parte fara a se rusina ca o face exclusiv pentru bani. Iar scena finala a filmului, superaba, este o promisiune …

Subiectul este destul de greu de urmarit, scenariul refuzand ideea de superficialitate, demonstrand inca o data talentul lui Ritchie de a oferi filme complexeconstruite pe povesti dezvoltate cu grija. Acting la superlativ, costume si decoruri impecabile, construind o atmosfera vetusta care iti ofera o ireala senzatie de imersie in atmosfera dintrea veacurile XIX si XX.

Inca o data mi-a fost destul de greu sa ma obisnuiesc cu viziunea nonconformista a englezului, insa odata prins ritmul am savurat noua identitate a celebrului detectiv. Efectele speciale sunt din nou la inaltime, scenele urmarii din padure urmand a deveni de referinta.

IMDB il considera un succes (7,6) in schimb, Rotten Tomatoes este mai reticent (6.0). Din punctul meu de vedere este, pur si simplu, un film fara cusur. Fara ca asta sa il incadreze in categoria capodoperelor. Mi-as dori, insa, ca toate block-busterele sa aiba identitate precum acest film.

Cinefilia :  Marian, Adina, Jovi&Co, Piratul Cinefil, Poison Whiskey, Teo, Angela, Laura

9 răspunsuri

  1. La ce fu in episodul Game of thrones ori zici: cool (daca esti fan horror)

    Ori zici: Br.B rulle caci ala nu-i fantasy

    • sunt in urma. am vazut doar un episod ca nu mai rezistam. astept sa am macar patru ore de imersie … sa nu-mi spui nimic …

  2. Vad ca unii compara episodul cu LOTR

    Dar nu cred ca ar ajunge la nivel de:

    • eh, na ?!?!? … sa ma astept la spectacol ?!?!?!

  3. Ca tot precizai de LOTR

    😎 :)))

    • c tampiti sunt astia, bai !!!!! 😆

  4. Aia cu masina printre copaci e tare :))))

    • 😆

  5. Hi to every one, since I am actually keen of reading this webpage’s post to be updated
    daily. It carries pleasant data.

Lasă un comentariu