Man on Fire

Greu de discutat despre filmul asta, asa ca o sa aleg calea cea mai simpla : O CAPODOPERA!

As putea sa aduc din nou in discutie „Taken”, insa nu pot sa spun ca n-am vazut ceva mai bun de la filmul lui Besson, avand in vedere ca „Man on Fire” este mult mai vechi.  Desi Imdb il coteaza ca fiind ceva sub Taken, indraznesc sa spun ca nu consider astfel. Cel mult le consider doua filme egale.

Doua filme care socheaza prin subiectele atat de prezente in realitatea imediata, realitatea care te intampina in pragul casei,incat iti este greu sa crezi ca nu sunt decat niste filme bine facute. Rapirile sunt un subiect extrem de sensibil pentru ca instinctiv stii ca este ceva care ti se poate intampla oricand. Iar dorinta, nevoia de dreptate este atat de puternica, incat un astfel de erou, chiar propus de catre o fictiune cinematografica,cucereste instantaneu.

In momentul in care eroul este un actor de marimea lui Denzel Washington, secondat de un Christopher Walken, Mickey Rourke sau Radha Mitchell, atunci filmul devine un clasic.

Nu cred ca pot sa spun ca ii lipseste ceva acestui film. Nici macar nu cred ca ii lipseste.

Cel mai mare plus al acestui film este Dakota Fanning. La 10 ani facea un rol incredibil si recidiva apoi in „Hide & Seek”, „War of the Worlds” sau „The Secret Life of Bees”, ca sa ma refer doar la filmele pe care le-am vazut. Ceea ce ma face sa cred ca daca nimic aiurea nu se intampla, va fi actrita nr.1 a Americii, la un moment dat.

O CAPODOPERA!

ps. film recomandat de Florin. Raman dator cu un film de cinci stele !

10 răspunsuri

  1. Deci filmul asta a fost si e.. fantastic!!!! Merci ca mi-ai adus aminte de el …

    • eu habar nu aveam de el ! … credeam ca este un film cu pompieri …

  2. Thumbs up! A ajuns deja in play list.

    • n-o sa regreti, iti garantez !

  3. E destul de vechi dar e fantastic! Desigur mi-s femeie si-am varsat si-o lacrima. :))

    • 🙂 … eu m-am tinut tare !!! 🙂

  4. Astept recomandarea, nu te uit 😀
    Vezi sa nu uiti sa vezi si Lord of War.

    • il am … da’ tre’ sa il caut ! 🙂

  5. superb filmul. law abiding citizen pare sa semene dar in final e doar o copie mai stearsa.

    • mie mi se par total opuse ca valoare … asta e capodopera, ala e doar un „ar fi putut fi” …

Lasă un comentariu