Premier Lague : Aceeasi poveste

Tottenham tinde sa devina obinuita cu rolul de pasare Phoenix. A fost o prima repriza frumoasa, astazi, pe White Hart Lane. In fata a doua galerii senzationale echipele celor doi batranei, Redknapp si Hodgson, au jucat intr-o viteza increddibila, singurul lucru care a lipsit din peisaj fiind ultima pasa. Ceea ce a facut sa se inscrie un singur gol.

Liverpool a jucat bine in prima repriza insa mijlocul lor a fost absolut lipsit de stralucire. fara Gerrard si cu duetul Meirelles- Lucas incercand sa faca fata unei echipe care ataca in valuri. Daca portughezul a avut cateva suturi bune catre poarta, Lucas a ramas sters pana in final. In plus, lipsa de inspiratie a lui Maxi a tinut Tottenham in meci.

Ceeac ce , asa cum spuneam recent, mi se pare sinucidere anul asta. A doua repriza a aratat un Liverpool din ce in ce mai firav care a sfarsit prin a fi calcata in picioare de un Tottenham care s-a aratat milostiva, ratand in final o ocazie de 3-1 cat roata calului. Ca sa nu mai vorbim de un penalty ratat. Rasturnarea rezultatului devine marca inregistrata Tottenham, care incepe din ce in ce mai mult sa capete o anvergura continentala. Sper sa nu fie doar o faza pasagera.

 Incepe sa imi placa la nebunie clasamentul asta :mrgreen:

8 răspunsuri

  1. Chit ca-mi pun pe unii in cap.. ii doresc lui Liverpool sa prinda maxim locul 5 :mrgreen: Out din UCL 😎

    Sunt satul de clasici.. hai cu Man City! (de-ar schimba si antrenorul.. uh uh)

    • Liverpool cred ca va intra pana la urma in lupta pentru un loc in UEFA … nu cred ca poate mai mult, din moment ce nu au continuat pasa buna in care pareau a intra

  2. Strans tare.. 5 echipe in 6 puncte.. Depinde totusi cine va reusi sa tina pasul in retur. Ar fi frumos ca tot campionatul sa se decida in ultima etapa, insa cred ca surprize vor mai fi. Acolo gresesc echipele mari.. cu echipe mici. Daca spun de acum ca City va termina pe 2, sunt nebun ? Sa vedem la final..

    • eu chiar cred ca se va decide in final. nu cred ca exagerezi in privinta lui City, dar persoanl, cred ca mancini nu va fi in stare sa-i duca unde trebuie …

  3. Cum nu e alt post fara Premier league.. mna scriu aici 😆

    Ce i-o da Barca lu`Real :mrgreen:

    Cand fu 2-0 era o posesie gen 76 % Barca – 24 Real :mrgreen:

    • tocmai il pregateam … n-am putut sa nu ma uit 🙂

      • Chiar ma intrebam, daca te uiti 😆

        Ca mai vedeam unele posturi noi pe aici.

  4. m-am uitat, ce sa fac ? 🙂 … nu prea am stat pe blog ca mi-e rau de nu vad tastatura …

Lasă un comentariu