Premier League : …

Am senzatia ca agitatia si nervii care l-au cuprins pe Ferguuson catre finalul meciului de pe Emirates sunt cauzate de faptul ca scotianul si-a cam dat sema ca a gresit tactica. Asta daca ceea ce s-a intamplat pe iarba a fost tactica si nu o manifestare proprie a tensiunii din teren …

United a parut a se menaja si a dat senzatia ca a mers la Londra pentru un egal care ar fi ucis sperantele lui Arsenal si le-ar fi anesteziat pe cele ale lui Chelsea … A rezultat o posesie catalana a londonezilor si o aparare destul de exacta a celor din Manchester, desi pe undeva se vedea ca povestea asta nu putea dura la nesfarsit. United nu a facut un antijoc gretos dar nici nu a parut prea atrasa de careul oamenilor lui Wenger …

Arsenal a avut un penalty clar care se putea solda cu eliminarea lui Vidici si cu un meci mult mai usor pentru londonezi. Este la fel de adevarat, insa, faptul ca United a avut un penalty in repriza a doua, la faultul asupra lui Owen.

N-as putea spune ca vreunul dintre oamenii trimisi de Ferguson in teren ar fi facut un meci catastrofal, insa este clar ca nici unul nu a stralucit. In schimb, la Arsenal a iesit in evidenta RAmsey, un om despre care unul dintre comentatorii „GDigi”, dinainte de meci, spunea ca nu poate schimba mare lucru in tactica lui Wenger … Probabil, doar ca omul ala a adus victoria. MAi trebuie spus ca Ramsey era mai in voga decat Whilshere, inainte de groaznica sa accidentare …

Asa ca …

Avem meci ingrozitor cu Chelsea acasa, un meci care poate transforma ultimile doua etape intr-un spectacol periculos pentru fanii lui United. Daca Chelsea castiga va avea un meci usor acasa cu Newcastle si unul ingrozitor cu Everton inultima etapa. In schimb United isi va da examenul de licenta pe terenul lui Blackburn, in ultima etapa avand un meci uor acasa cu Blackpool, in ultima etapa. Dupa parerea mea, daca Chelsea ne bate peste o spatamana, titlul se va decide in ultima etapa …

Adica un final demn de Permier League …

Tottenham face un scandal imens dupa ce a pierdut cu Chelsea. Insa primul gol a fost valabil, zic eu, iar echipa lui Redknapp si-a facut-o cu mana proprie, pierzand puncte pe baza rulanta. City a castigat cu WHU, care ajunge intr-o situatie disperata insa nu fara intoarcere. Nu cred ca echipa lui Mancini mai poate pierde locul patru … Asta daca nu cumva este mai slaba decat ar putea banui cineva …

15 răspunsuri

  1. Nu cred ca va bate Chelsea la voi acasa. Daca era in Londra, erau sanse, dar la voi, GREU!

    Nu va vad scapand titlul in Anglia.. ( desi, nu m-ar deranja :mrgreen: )

    Ar fi ceva sa va dea titlul Everton in ultima etapa.. ar fi jungher total + deces, nu alta 😆 Desi tu ai deveni fan Everton atunci, eu as dori sa presteze mai slab :mrgreen:

    • nu devin nici un fan ! … vreau sa se joace pana in ultima secunda ! …

      desi cred ca ai dreptate. nu cred ca o furam de la Chelsea. Insa este ciudat, dar in momentul asta Chelea mi se pare mai dificila decat Arsenal, care tocmai ne-a caftit …

      campionat nebun, frate … sunt fan pe viata al lor !

  2. Cam ai de ce sa ai niste frica pt ca, watch here:

    http://postimage.org/image/2gw2jl01w/

    Acele V-uri evident inseamna victorii, iar Chelsea momentan le are pe linie :mrgreen:

    Cat despre fan, esti a lui Manchester ? Adica te incanta ca se termina dificil ? Nu doresti dominare totala ca Barcelona in Spania ? :mrgreen:

    • bineinteles ca sunt fan United, si imi doresc sa castigam PL … dar dominatie vreau decat in Europa, ca ii vad de doua ori pe luna … asa in PL ii vad de doua ori saptamanal, ar fi plictisitor sa ajungem ca in Spania …

      sunt foarte sincer, este si motivul pentru care imi doresc cat mai multe transferuri bune … e mai pasionant asa … pai in Anglia am doua derbyuri pe etapa …

      cand ma gandesc ce isterie a iesit ca au fost patru BArca real in tr-o luna ! … eu am parte de asa ceva de un an de zile , continuu 🙂

      • 5-0 din trecut, era SPECTACOL 😉 Ce sa facem daca Mourinho a venit cu tinutul lui de scor strans.

        Cat despre dominare in Europa cam stii parerea mea, sunt PENTRU divers.. n-as suporta sa tot vad 4 echipe englezesti in semifinalele UCL (pt asta ma pot uita doar la Premier League si e SUFICIENT)

        In rest vreau confruntari intre stiluri diferite cat mai des. Aici poate seaman cu Platini :mrgreen: Dar de-ai fi si tu la conducerea UEFA tot la fel ai cam deveni, caci ai strica RAU DE TOT veniturile Uefa..

      • Uefa… daca n-ai face ce face si el deja, adica pro pt divers.

      • nu mi se pare diversitate in a fura permanent pentru barcelona 😆 :mrgreen:

        si totusi, Chelsea a lui Mourinho juca frumos … pai nu mai tii minte meciurile lor cu barcelona . ,,, nu mi s-a parut antijoc pe vremea aia …

      • Pe vremea cand juca cu Chelsea.. Barcelona nu era chiar asa masina de pase. Sa nu uitam ca vremurile alea erau si cu Ronaldinho pe zona.

        Mourinho a trebuit sa se adapteze la jocul Barcelonei de acum, vezi cazul Inter dar si Real acum..

      • Cat despre a trage mult cu Barcelona, nici mie nu-mi place.. asta daca chiar O FI 100 % si mai mereu..

        Eu nu’s pro doar pt Barca.. deci evident ca si mie-mi displac tragerile miselesti pt ea.. si probabil ca de-as vedea asa ceva si eu m-as supara (intr-un meci vs Ac Milan)

  3. ai dreptate, e corect, acum joaca mai bine decat ce jucau atunci … doar ca 60-70% din cei care contau atunci joaca si acum la echipa asta …

    • cat despre afirmatia ca se trage pentru BArcelona, mi-am gasit un suporter de anvergura in perosana lui Mou 😆 … daca nici cuvantul lui nu are greutate …

      • Daca ne luam si dupa arogantele lui.. nu stiu cat de MULTA greutate poate detine :mrgreen:

        Dar da, am observat marele tau aliat 🙂

        Iar gif-urile alea, sunt creme du la creme 😆

      • hell yeah ! … mai ales ca vin chiar de la tine 😆

      • Razi tu razi.. dar faza de acolo mai aduce si a:

        😆

      • ha. pai au gresit castinngul aia ! … trebuiau sa il aleaga pe Dani ALvez !!! 😆

Lasă un comentariu