The Company You Keep

tkyk

„The Company You Keep” este un film bun. Dar nu indeajuns de bun pentru a intra in categoria celor memorabile. Iar asta pentru ca se bazeaza aproape exclusiv pe carisma incontestabila a unei colectii stelare de actori, majoritatea intrati, deja, in Hall of Fame-ul hollywood-ian. Un numar impresionant de Oscar-uri (insfacate sau doar nominalizari) pentru a acoperi o poveste destul de putin ofertanta dar perfecta pentru gasca de old boys.

Filmul spune povestea unui grup de rebeli ai anilor ’70 care se gasesc, dupa decenii, in fata scadentei. Trecutul care i-a bantuit ii ajunge din urma iar de aici o serie de dileme morale si actiuni destul de patetice, in opinia mea. Redford nu mi-a placut niciodata ca actor si nu ma convinge nici ca regizor. De fapt, nu prea imi plac regizorii care se distribuie in rol principal. Mai ales cand acesta intruchipeaza un Fat Frumos pe cal alb. Si martir idealist, pe deasupra … Insa, ma rog, este o opinie personala.

Actori mari, interpretare pe masura. Cred ca marele atual filmului il constituie parada numelor mari. AI senzatia ca te afli la marginea unui covor rosu. Trecand de asta, cred ca povestea din spatele filmului are un aer … batranicios.

Un film greu de catalogat. IMDB are, insa, o opinie realista …

ps. ma gandeam , la un moment dat, ca filmul seamana, pe undeva, cu „Double Jeopardy”, mai putin ritmul alert …

2 Răspunsuri

  1. mie mi-a placut. cine stie, poate m-am lasat influentata si de prezenta lui Redford pentru care am o slabiciune….e drept ca si eu cred ca e putin cam mult regizorul care devine Fat Frumos pe cal alb…:D

    • pai, daca este vorba de slabiciune, atunci nu ma mai bag🙂
      filmul e ok, dar ma asteptam la mult mai mult, avand in vedere distributia.

Lasă un răspuns

