Los ojos de Julia

Un film care a dezamagit umplit, in ultima vreme, a fost „The Resident” …

Fara a avea vreo legatura de sange cu ratelul girat de Hilary Swank, filmul spaniolului Guillem Morales pleaca de la acelasi sambure, cliseul psihopatului. Cu vagi caracteristici horror, „Los Ojos de Julia” se afirma ca un thriller peste medie, tributar  scolii „suspense movies” spaniole. Nu este o intamplare faptul ca protagonsita filmului, Belén Rueda, a interpretat rolul principal in excelentul ” El Orfanato”, pentru ca cele doua filme impart si atmosfera sumbra, amenintatoare, precum si decorurile incarcate, vetuste, care pun in evidenta latura morbida a personajelor …

Un punct slab al acestui film ar fi faptul ca devine destul de static la un moment dat, in timp ce mai multe elemente tinand de aria horror ar fi transformat productia intr-o competitie de temut pentru productiile asiatice, mai ales ca din punct de vedere al macabrului, personajele oarbe sunt la standarde extrem de inalte. Coloana sonora completeaza suficient tabloul sumbru al unei familii bantuite de spectrul unei amenintari greu de definit dar extrem de prezente …

Daca „The Resident” a fost un rateu aproape din orice punct de vedere, „Los Ojos de julia” nu poate fi considerat in nici un fel un rateu. Este un film decent spre bun, jucat bine (in final iese clar in evidenta jocul impecabil al lui Pablo Derqui) si filmat intr-o maniera care sugereaza influenta lui Guillermo del Toro, aflat printre producatori …

6,7 pe IMDB, decent pentru un horror, cam dezamagitor pentru un thriller. Un film bun care lasa regretul ca putea fi mult mai mult de atat …

7 răspunsuri

  1. mi-a placut filmul. E intens, are elemente de horror si de thriller psihologic foarte bune. am apreciat maiestria regizorului de a nu ne arata fetele oamenilor din jur dupa ce julia orbeste.

    • yap. mi-a placut insa mai mult El Orfanato … astuia i-a lipsit ceva ….

      oricum, tipic spaniol. incepe sa imi placa din ce in ce mai mult stilul lor …

  2. Am luat si eu acest film..

    Cat despre Resident.. am fost curios cand am vazut cine joaca-n el.. dar dupa ce l-am vazut, am ramas cu aceeasi parere ca si tine. Eu cand l-am luat, nici macar nu aparuse nota pe imdb, era inca.. cu „Awaiting 5 votes”

    • da, a fost un fiasco, iar Swank este o actrita mare de tot … cred ca bate vantul prin buzunarele actorilor mari, in ultimul timp …

      • LODJ e mult mai bun decat Resident

    • Uneori nu ma mai mira nimic..

      Avand ca subiect pe Sandra Bullock.. luand Oscar dar si zmeura pt: http://www.imdb.com/title/tt0881891/

      Ori au momente de tampiti, ori mai vor niste banuti ca tot ziceai tu. De ce zic tampiti ? Pai ma gandeam la dl. Vin Diesel cand era vorba de Triple X part 2.. Cica omul a citit mai intai scenariul/povestea filmului si i-a refuzat pt part 2 pentru ca nu i-a placut si a considerat ca va fi slab. Drept dovada: http://www.imdb.com/title/tt0329774/

      Acum nu stiu cat de mult le are Vin in a fi un foarte bun „alegator”, dar acolo s-a demonstrat ceva macar. In timp ce Swank a jucat intr-o porcarie.. sau Sandra… ce tot ziceam mai sus.

      • da. meritat Oscarul si superficial filmul mentionat de tine, in cazul Bullock.

        cat despre alegerile astea cred ca o vina o are si agentul care le face rost de roluri …

Lasă un comentariu