Archive for 9 aprilie 2013

Smoothies
aprilie 9, 2013

leg1

leg2

leg3sursa imagini : Pica4u

Newcomers
aprilie 9, 2013

1

Nu prea am ochi pentru berea autohtona, cu exceptia experientelor „locale”, insa mi-au atras atentia astazi doua produse noi. Sau cel ptutin, asa le consider, ca nu le-am vazut pana acum.

Bergenbier vine cu o varianta oarecum mai exotica a clasicului mix bere/lamaie si adauga un strop de suc de grapefruit (1,3%). Am senzatia ca am incercat ceva similar de curand, o chestie produsa de niste polonezi, insa imi rezida fix nimic in memorie legat de gustul licorii. Presupun ca este vorba de o amintire suprimata 🙂 … 1,9%ABV pentru o bere vanduta intr-o cutie care imi inspira berea „de supermarket”. Cu toate calitatile-i …

In schimb, produsul  celor de la Ursus, „Cooler”, este vandut intr-un recipient al carui design mi se pare chiar reusit. In rest, cred ca se vrea un fel de panaché autohton, promitand un mix 60-40 intre limonada si bere. 1,9%ABV.

Nu sunt sanse sa devin bautor a asa ceva insa ma gandesc ca, peste multi, multi ani, o sa dau prin colectie de cutiile astea si o sa imi aduc aminte cu nostalgie ca am faost candva … tanar. Probabil asta ma face un optimist 🙂 …